dimarts, 16 d’abril del 2013

El Pal del PayPal


No és que en fos un usuari molt comú, però si que ho tenia una compte oberta. Potser el fet de no fer-la servir ha provocat el desgavell que no penso arreglar. Ja hi he perdut prou hores.
Fa gairebé un més al voler fer-hi un pagament em vaig trobar amb el compte bloquejat de Paypal, per desbloquejar-lo et cobren una transacció al teu banc de 1,5 € que generarà un codi passades màxim 72 hores. Passades aquestes hores (en el meu cas 60) amb el codi en mà vaig a desbloquejar la compte que segons ells en 24 ò 48 hores estarà desbloquejat. Passades les hores determinades per ells, veient que no es desbloqueja, els hi envio un correu per tal de solucionar el problema i al cap d’un parell de dies més, un altre. Avui fa més d’un mes, no he pogut desbloquejar el compte, he perdut un euro i mig i no he rebut cap contesta. Ells han perdut un client.
Per sort he solucionat de manera segura el pagament internacional. Per mi se’n poden anar a prendre pel cul, en ple segle vint i un  els podria perdonar un error, però considero inadmissible que et bloquegin el compte cada sis mesos d’inactivitat i que necessitis cinc dies hàbils per posar-lo en marxa.
Potser  la seva major seguretat es no deixar-te pagar........

16 comentaris:

Sergi ha dit...

Hi ha serveis que no acaben de funcionar. Just l'altre dia la Marion lloava el bon tracte que li va dispensar un noi del seu servei d'ADSL i jo puc garantir que també m'hi he trobat. Aquestes coses queden a la memòria, un servei que cuida i tracta bé els seus clients vols conservar-lo segur. Però hi ha empreses que sembla que encara no han arribat a aquest raonament.

Carme Rosanas ha dit...

Fugiré del Pay-pal doncs!!!

Marion ha dit...

Doncs mira, ja ets la segona persona m'explica aquesta història amb el mateix final. I de ben segur que no deveu ser els únics.
Les pífies professionals a compte dels usuaris estan a l'ordre del dia i fas bé de fer-ne ressò perquè ningú no torni a trobar-se amb la mateixa situació.

jpmerch ha dit...

Ja s'han espavilat aquestos comissionistes.

Joana ha dit...

.... a mi, de moment, sempre m'ha funcionat bé. És un bon sistema de pagament, però no sempre ens atenen com cal no?

McAbeu ha dit...

Jo també hi tinc un compte però, com tu, el faig servir ben poc. Així que potser un dia em passarà el mateix i me'l bloquejaran, aleshores sabré que no val la pena pagar per aquest codi de desbloqueig que no desbloqueja res. Gràcies per explicar-ho!

Pakiba ha dit...

Les comisións a La Caixa pasa igual si tens un compte que no fas servir durant molt de temps i a més tens poca cosa,quand vas a ferla servir et trobes en que deus diners al banc per las comisións de servei ,però sensa ferlo servir.

sa lluna ha dit...

Aquestes "modernitats" us porten de cul! (Ja ha xerrat l'àvia!)

Paciència, jove!! :)
Aferradetes, de l'àvia i meves.

rits ha dit...

A ma germana li van pispar no sé quants euros a través del paypal. Des de llavors que hi desconfio, x molt que diguin que és la manera més segura....

M. Roser ha dit...

M'he perdut... Tot això dels bancs els diners i els números, em sobrepassa I és que jo sóc de lletres!!!Què hi farem.

Kuroi Neko ha dit...

La veritat és que sempre m'ha donat mala espina el pay pal...

Lydia Yuste ha dit...

Sempre he preferit pagar amb targeta, introduint prèviament el codi que m'envien al mòbil per motius de seguretat.

Mai no m'ha passat res. Amb altres mètodes com Pay-Pal, sentiria que de mi ja surten milers de fils que estan connectats a coses per fer altres coses.

Supose que hi ha experiències i experiències.

Anònim ha dit...

d'algún lloc han de treure els beneficis ;)

Relatus ha dit...

Quan una empresa comença a tenir massa èxit passen aquestes coses. Aniria bé una competència dura.

cantireta ha dit...

Pay-gui qui pay-gui, el client sempre hi perd.

Potser que l'anul·li... la tarja no te'n cobra i va bé.

El porquet ha dit...

No he tingut mai cap compte a Pay-Pal, però pel que veig són de poc refiar. La veritat és que (creuo els dits) fins a dia d'avui jo no he tingut mai problema amb els pagaments per internet... però si amb alguna companyia que ofereix els serveis en que vaig acabar denunciant el seu tracte pèssim a la ràdio!