dimecres, 3 d’abril del 2013

Microrel@ts en blog



Des del Baix Empordà ens conviden a fer un petit homenatge a Espriu anomenant la seva frase: Ens mantindrem fidels. Podeu llegir aquí, a les seves bases de concurs, tots el requisits necessaris per participar.  
Tenim doncs l’oportunitat de participar en un concurs que fa servir com a base el microrelat per recordar a un dels nostres més il·lustres de la literatura catalana.
Els escrits presentats es penjaran aquí per poder ser llegits per tothom i de passada donar idees als qui no ho hagin fet encara.
Va doncs, som-hi, que escriure un micro no porta gaire temps, dona satisfacció i amb sort premi. 

10 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Endavant... jo ja he fet un petit inventari de fidelitats, a veure si me'n surt fins i tot més d'un...

De moment ja vaig enviar el primer.

McAbeu ha dit...

Fa dies, des de que vaig veure la proposta a ca la Carme, que hi vaig donant voltes, però no m'acaba de sortir res que m'agradi. A veure si la inspiració m'arriba abans de que s'acabi el termini.

McAbeu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
El porquet ha dit...

Hi pensarem, però no puc assegurar que les muses m'arribin a temps!

jomateixa ha dit...

Hi haurem de fer un cop d'ull. A mi em tenen el cor robat els micros.

Anònim ha dit...

Llàstima que també es valori "La qualitat lingüística i literària" sinó tindria alguna possibilitat xD

Pakiba ha dit...

Jo com se que no tinc cap posibiltat
us deixo el premi per vosaltres.


Sort.

Glo.Bos.blog ha dit...

A mi m'agradaria participar, sense esperar - ni aspirar- cap premi.
Per ara no se'm acut res...

Joana ha dit...

Hi penso... :)

sa lluna ha dit...

Imagino que el teu ja està pensat i repensat i que ens sorprendrà com sempre!! :)

Aferradetes i bon dia!!