dijous, 18 d’abril del 2013

El Pintor de Relats Conjunts



Com que la feina va com va, tothom diu que ens hem de re-inventar  per subsistir a la crisi que ens envolta. Ara fer quadres per la noblesa costa molt, i si tens la sort de que t’encarreguin un, et trobes la majoria de vegades que no te’l paguen i ja els pots denunciar, que no hi ha pas manera de que passin per l’adreçador. Es veu que són de sucre.
Sort que amb aquest invent dels bancs de temps, podem fer coses  que la manca de diners ens havien tallat de soc arrel. La meva primera aportació a aquest banc, ha estat fer un retrat a una jove donzella de casa bona, filla de un constructor de palaus que ha anat a menys per culpa de la mateixa crisi, segons diuen provocada per alguns nobles que han construït palaus que no serveixen i vaixells en terra ferma.
No sé si valdrà la pena, doncs almenys seran tres dies de feina per deixar-ho ben acabat, però no em queixo, perquè el servei que ella m’ha promès podria ser una molt bona manera de quedar en paus. El que passa que només de pensar-ho se’m posen els pèls de punta....del pinzell.

La meva aportació mensual a Relats Conjunts

22 comentaris:

Rafel ha dit...

Hi ha coses que es fan per amor a l'art.

Carme Rosanas ha dit...

El banc del temps és un bon invent... mira si s'aconsegueixen coses!!!!

:)

Sergi ha dit...

Un altre que hi veu final feliç entre pintor i model...

Glo.Bos.blog ha dit...

Sempre s'ha de tenir el pinzell a punt!
Mai se sap quan serà d'utilitat...

Anònim ha dit...

Tu de tot en treus profit,t'ha quedat el post que ni pintat .-)

McAbeu ha dit...

En temps de crisi ens hem d'adaptar al què hi ha. I jo diria que aquest pintor s'hi adaptarà sense problemes. :-D

montse ha dit...

Amb el pinzell i el banc del temps faràs meravelles.

sa lluna ha dit...

Doncs miri, vostè dirà!! jo tinc unes quantes hores que puc dedicar-li i estaria encantada i imagino satisfeta si vostè, a canvi, accedís a pintar-me (sigui amb brotxa gran o pinzell petit).
Aquí deixo el meu número de contacte, esperant m'atengui aviat, millor que tard!! :)
69696969-69

Tu, genial i guapo!!
Aferradetes.

Pakiba ha dit...

Amb aquet pincell tan fi segur que farás maravellas.

Es genial.

M. Roser ha dit...

El temps d'aquest banc és equitatiu? ho dic per saber si pels tres dies de feina de pintor, també te'n corresponen tres...
Bon cap de setmana.

Joana ha dit...

Espero que t'hi apliquis com cal... en profunditat!

Sícoris ha dit...

La butxaca seguirà buida, però almenys el pinzell tindrà una bona alegria.
No es pot tenir tot!...

Elfreelang ha dit...

Enginyosa manera d'unir art, eròtica i pinzells

Relatus ha dit...

I si no es sent ben pagat, l'home sempre podrà anar a explicar-ho a la premsa del cor

Anònim ha dit...

Els participants de Relats conjunts necessitem una dutxa d'aigua freda!

artur ha dit...

Hi ha que se las pensa totes !!
Molt divertit !!!

rits ha dit...

xò la crisi que viu aquest pintor segur que és econòmica?

Marion ha dit...

Si vols et deixo un raspall perquè adrecis aquests pèls de punta que se t'han posat drets com una mala cosa.
Del pinzell, vull dir els del pinzell.

zel ha dit...

Això del banc del temps m'agrada, però et juro, que costarà molt fer un retrat com aquest, estimat Joan!

Sílvia ha dit...

Boníssim!!! Com més dies trigui, més llarga serà la recompensa. Quin gran invent, el banc del temps ;)

El porquet ha dit...

Imagina't quins serveis pot intercanviar si es fa pintor de "brocha gorda"...

Gerònima ha dit...

Ets bo Joan! El banc del temps!
ja ja ja!
M'has fet riure!
A veure si hi ha sort i li paguen!
:)