No és que en fos un usuari
molt comú, però si que ho tenia una compte oberta. Potser el fet de no fer-la
servir ha provocat el desgavell que no penso arreglar. Ja hi he perdut prou
hores.
Fa gairebé un més al voler
fer-hi un pagament em vaig trobar amb el compte bloquejat de Paypal, per
desbloquejar-lo et cobren una transacció al teu banc de 1,5 € que generarà un
codi passades màxim 72 hores. Passades aquestes hores (en el meu cas 60) amb el
codi en mà vaig a desbloquejar la compte que segons ells en 24 ò 48 hores
estarà desbloquejat. Passades les hores determinades per ells, veient que no es
desbloqueja, els hi envio un correu per tal de solucionar el problema i al cap
d’un parell de dies més, un altre. Avui fa més d’un mes, no he pogut
desbloquejar el compte, he perdut un euro i mig i no he rebut cap contesta.
Ells han perdut un client.
Per sort he solucionat de
manera segura el pagament internacional. Per mi se’n poden anar a prendre pel
cul, en ple segle vint i un els podria
perdonar un error, però considero inadmissible que et bloquegin el compte cada
sis mesos d’inactivitat i que necessitis cinc dies hàbils per posar-lo en
marxa.
Potser la seva major seguretat es no deixar-te
pagar........
16 comentaris:
Hi ha serveis que no acaben de funcionar. Just l'altre dia la Marion lloava el bon tracte que li va dispensar un noi del seu servei d'ADSL i jo puc garantir que també m'hi he trobat. Aquestes coses queden a la memòria, un servei que cuida i tracta bé els seus clients vols conservar-lo segur. Però hi ha empreses que sembla que encara no han arribat a aquest raonament.
Fugiré del Pay-pal doncs!!!
Doncs mira, ja ets la segona persona m'explica aquesta història amb el mateix final. I de ben segur que no deveu ser els únics.
Les pífies professionals a compte dels usuaris estan a l'ordre del dia i fas bé de fer-ne ressò perquè ningú no torni a trobar-se amb la mateixa situació.
Ja s'han espavilat aquestos comissionistes.
.... a mi, de moment, sempre m'ha funcionat bé. És un bon sistema de pagament, però no sempre ens atenen com cal no?
Jo també hi tinc un compte però, com tu, el faig servir ben poc. Així que potser un dia em passarà el mateix i me'l bloquejaran, aleshores sabré que no val la pena pagar per aquest codi de desbloqueig que no desbloqueja res. Gràcies per explicar-ho!
Les comisións a La Caixa pasa igual si tens un compte que no fas servir durant molt de temps i a més tens poca cosa,quand vas a ferla servir et trobes en que deus diners al banc per las comisións de servei ,però sensa ferlo servir.
Aquestes "modernitats" us porten de cul! (Ja ha xerrat l'àvia!)
Paciència, jove!! :)
Aferradetes, de l'àvia i meves.
A ma germana li van pispar no sé quants euros a través del paypal. Des de llavors que hi desconfio, x molt que diguin que és la manera més segura....
M'he perdut... Tot això dels bancs els diners i els números, em sobrepassa I és que jo sóc de lletres!!!Què hi farem.
La veritat és que sempre m'ha donat mala espina el pay pal...
Sempre he preferit pagar amb targeta, introduint prèviament el codi que m'envien al mòbil per motius de seguretat.
Mai no m'ha passat res. Amb altres mètodes com Pay-Pal, sentiria que de mi ja surten milers de fils que estan connectats a coses per fer altres coses.
Supose que hi ha experiències i experiències.
d'algún lloc han de treure els beneficis ;)
Quan una empresa comença a tenir massa èxit passen aquestes coses. Aniria bé una competència dura.
Pay-gui qui pay-gui, el client sempre hi perd.
Potser que l'anul·li... la tarja no te'n cobra i va bé.
No he tingut mai cap compte a Pay-Pal, però pel que veig són de poc refiar. La veritat és que (creuo els dits) fins a dia d'avui jo no he tingut mai problema amb els pagaments per internet... però si amb alguna companyia que ofereix els serveis en que vaig acabar denunciant el seu tracte pèssim a la ràdio!
Publica un comentari a l'entrada