dijous, 9 de febrer del 2012

Taxa


La part més curiosa del meu cervell m’ha portat a posar els dits al teclat per preguntar-li per la tal taxa, que en boca de molts fa acte de presència molt sovint últimament.
El meu subconscient em diu que potser en traurem alguna cosa, com que és l’eina de discussió de més actualitat........
Però no, la pantalla del ordinador  m’informa que és un mètode polític de recol·lecció massiva de diners. El que no entenc, és perquè no és retroactiva i no podem nosaltres taxar-los a ells, que de fet son els que tenen sous mil euristes, de varis múltiples.
I jo que pensava que la taxa turística ompliria altre vegada les nostres costes, de sueques amb ganes de marro, i el que hauré de fer és fer-me el suec per evitar-les.....

17 comentaris:

Elfreelang ha dit...

A mi m'encantaria taxar-los!

magazine.cat ha dit...

La veritat es que avui en dia gairebé i han taxes per tot:(

sa lluna ha dit...

Crec que algú va dir que
ni més impostos,
treball "pa" tot el món,
que viuríem al País d'Alicia i les seves meravelles ...
potser només va ser un somni i he de sopar més lleuger per somiar realitats!

Dolços somnis!

Catalina Cerdó ha dit...

Em sembla que els qui es fan els suecs són ells!

Sergi ha dit...

No, està mal escrit. El que vols fer amb ells és tatxar-los!

lolita lagarto ha dit...

potser el que et vols fer és el suÏs..:)

Pakiba ha dit...

Avui dia hi ha taxes fins a respirar.

rits ha dit...

Em passa una mica com a tu. A més, per a motius de feina, estic pendent del tema taxa, i és una mica agònic....

Per cert, Pasqualet Maragall ja va voler posar la taxa. En aquell moment tenia un sentit i era precisament evitar cert turisme i alhora cuidar l'empresa turísitca, xq tota la taxa havia de revertir en millores del sector. Però tothom se li va tirar al coll.... què curiós, oi?

Ara jo tb veig només la necessitat recaptatòria. I no és que lloï el tripartit, que va despilfarrar "a saco"!

Joana ha dit...

Així no anem pas bé. Cada dia la nòmina és més petita!

en Girbén ha dit...

Siguem taxatius. Saps d'alguna feina en la que, quan t'acomiaden, segueixes cobrant el sou sencer i de per vida?

kira permanyer ha dit...

quan coneguem avui la nova reforma laboral ja no ens quedarà esma per protestar per les taxes....

Eduard ha dit...

Ai... no sé que dir, les taxes, la reforma laboral, Camps absolt, Garzón dondemnat... Cada dia em faig més preguntes i cada dia pateixo més. Et passa a tu això?

jomateixa ha dit...

Tenim una llista tant llarga de coses per les que protestar...

Tirant lo Bloc ha dit...

... són uns TAXondos...

Anònim ha dit...

Porca missèria!!!

Dafne ha dit...

El que cal és que generin feina, i reconduir el tema, que de cada vegada, la cosa s'està "entaxant" més.

El porquet ha dit...

Calla que es veu que, malgrat quan nosaltres anem pel món anem pagant taxes, nosaltres som una mena d'ONG al turista i no cal taxar-los fins no sé quan. Això sí, al nadiu li van fotent clatellades no fos cas que tingués ganes d'anar a fer el turista... burruuuu que no veus que et taxaran!!!!