diumenge, 19 de febrer del 2012

Demostri que no és un robot


Arran de la nova  tocada d’allò que no sona de la gent de blogger, amb la seva il·legible comprovació de paraules. No puc fer més que queixar-me, encara que sigui el únic que ho faci, perquè sembla que ens vulguin complicar el que més alimenta un blog, que són els comentaris. M’he trobat que en algun lloc he hagut de posar fins a tres vegades la maleïda comprovació perquè es realment indesxifrable.
No sé si el que volen és fer que ho desactivem per enviar-nos merda o és que hi ha hagut alguna entrada massiva d’espam en algun lloc. Suposo que alguna explicació tindrà, si algú la sap  que m’ho expliqui.
Jo fa molt de temps que la tinc desactivada, i de fet no ha passat res fins ara, a part de l’entrada d’algun comentari anònim de publicitat que el mateix blogger se’n cuida d’eliminar. Aquesta mesura no farà que deixi buits els comentaris, però si que més d’una vegada recordaré la mare que va parir la comprovació de paraules indesxifrable.

30 comentaris:

Anna ha dit...

Jajaja tota la raó! Ho sento, ric per l'última frase ;)
Jo encara la tinc activada i realment mai m'ha donat greus maldecaps ... no és que hi estigui a favor o en contra és que de moment, ni fu ni fa.

Anònim ha dit...

Jo de vegades també he de repetir, no dessesperis. Prefereixo que m'arribin els comentaris al meu compte de hotmail i publicar-los o no, de tot toquem. Una abraçada.

Carme Rosanas ha dit...

Totalment d'acord. Jo la vaig activar després d'una temporada de rebre spam massivament... però ara provaré de tornar-los atreure.

Aquestes lletres són una tocada de ... nassos... més que res perquè d'allò altre jo no en tinc!

Me'n vaig a treure les lletres, a veure què passa.

Quadern de mots ha dit...

Ostres, no em consola adonar-me’n que no sóc la única que he hagut d’escriure fins a tres vegades la maleïda comprovació, i cal afegir, que ara, són dues paraules i no una com abans. És més que emprenyador.

Pakiba ha dit...

Avui desprès de 3 dies sensa posar-me m'ha estranyat aixó de posari dues palabres molt rares i pensaba que era el meu. En consola(consuelo de tontos) pensar que ja som varios els blogs que ens passa.
Potser es per tocarnos els nasos!!.

kweilan ha dit...

Totalment d'acord. Jo no ho encerto mai a la primera.

Assumpta ha dit...

A mi tampoc m'agrada gens, és més difícil de veure que la que hi havia abans, però, tot i així, he comprovat -i és veritat, ho he fet moltes vegades- que si t'equivoques en una lletra t'ho accepta igualment. A més, si a primera vista ja veus que és molt complicat, pots clicar la fletxeta circular que hi ha al costat i et posa una nova combinació... Tot és qüestió d'anar provant :-))

rits ha dit...

A mi tp m'agrada gens. No ho entenc, sincerament.

Joana ha dit...

Pensava que sols era jo la "tonta".
Veig que no soc la única que te problemes amb això!

Alba ha dit...

Perdoneu.... però el Garbi ho havia de dir!!! Tens tota la raó! és indesxifrable, o si més no massa complicat per una cosa tan senzilla com ha de ser poder deixar comentaris!

No sóc un robot!!! o si???

marta ha dit...

Peró es pot desactivar l'opció des de la configuració no?

Yáiza ha dit...

Certament, és més pesat que el que hi havia abans... que no vol dir que abans no fos toca-pilotes, al meu parer! Però bé, són mesures que tothom té dret a prendre pel bé del seu blog. Doncs res... si això és un motiu per a què més gent s'ho tregui, a mi ja m'estarà bé!

Gerònima ha dit...

Ui! doncs jo penso aprofitem-ho ara!! si abans només ens calia posar una paraula enlloc de dues és que ara els robots es deuen haver fet més llestos! per tant, d'aquí un temps, quan encara ho siguin més n'haurem d'escriure tres!
:D

Ferran Porta ha dit...

També m'hi he trobat, que he hagut de repetir les parauletes dels nassos dues i tres vegades. Es pot desactivar aquesta opció? no ho sabia. De fet, no sabria dir si jo la tinc activada o no; crec que no!

Allau ha dit...

Jo fa anys que tinc desactivada la verificació de paraules i no he patit cap atac de spam. Toco ferro.

Sergi ha dit...

Vaig estar temptat de fer aquest mateix post, però vaig pensar que algú altre ja ho faria. Sembla que ens vulguin fer passar les ganes de bloguejar, cada cop ens ho posen més difícil. Jo convido a tothom a que ho tregui, jo no ho tinc i no rebo spam ni res. A més, trobo molt d'agrair els blogs on pots comentar i marxar tranquil·lament, sense escriure galimaties al final. Animeu-vos a treure aquesta verificació maleïda!

sa lluna ha dit...

bOsyl--nervu--gacts--Alwts--bLusy
-p-a-c-i-è-n-c-i-a-!

uff, he arribat!
bona nit

Dafne ha dit...

Cert, a mi també, i alguna vegada, no em surt el comentari. L'altre dia vaig enviar un correu a la Carme, per dir-li que els meus comentaris semblen intermitents, i ja no sabia si era jo, o la merda aquesta de blogger que em mareja amb les lletretes, que de vegades no sé ni quines són, tan amagades que surten.
Veig que estem tots iguals, però malgrat vulguin "marejar la perdiu", no defallirem, i els comentaris no mancaran!!!

Marta Contreras ha dit...

Tens raó. Jo també em queixaré si puc!

Alba ha dit...

Com es treu això??? No ho sé ferrrr!!!! help me!!

Garbí24 ha dit...

Alba...ara jo tampoc no ho trobo amb la nova interfície de blogger no la trobo.

cantireta ha dit...

Puc dir que em serveixen per ampliar el meu vocabulari en anglès :)!!

El porquet ha dit...

Realment no s'hi han lluït gens... sembla que ens vulguin treure les ganes de comentar.

Els senyors de google, d'un temps ençà, semblen ben disposats a tocar-nos el que no sona amb aquests canvis i especialment els canvis de privadesa... que els acceptes o et quedes fora.

Marta ha dit...

Joan
jo la tinc de sempre desactivada.I tinc que dir que em poso histerica cada cop que vull comentar i em srten las maleides lletres de verificacio.
Em fa sentir estupida..i no en tinc cap necesitat..
Jo me trobat que en voler compartir l'enllaç de la entrada del bloc al face, em demana fins i tot el color del vestit(.....), una bona tocada com tu dius..
petonets, sempre

Elfreelang ha dit...

Si les parauletes aquestes són una bona tocada de nassos per no dir altres coses pitjors..de fet l'spam ara té altres maneres com per exemple colar-se dins el panell mateix dels blocs, fa mesos que em trobo ,consultant les estadístiques, que hi ha tres o quatre adreces torrapunyetes tipus googlecorrection, justforlaughs i altres que es colen sense necessitat de res...

jomateixa ha dit...

si que emprenya si, però jo insisteixo o canvio de lletres, però no ens rendirem!!

LEBLANSKY ha dit...

Haw, haw! Aquests del blogger haurien d'escoltar més Antònia Font, "que jo només soc un robot, i passo de tot"!

Tirant lo Bloc ha dit...

Malgrat tot, i sent positiu, a vegades surten paraules xules que es poden fer servir per a algun conte!

magazine.cat ha dit...

La veritat és una tocada de nassos :(

Clidice ha dit...

doncs mira, vaig a provar això de no tenir paraula de pas ... uiiiii :)