dimecres, 1 de febrer del 2012

En el punt de mira




Potser animat per l’èxit de l’any passat, en fer una previsió dels llocs on estendre la guia turística de l’any en curs, i vull tornar. Això si, tenint en compte els rumors d’una possible crisi, que sembla ser, ens podria afectar de ple. El millor seria tenir por, però he llegit en diaris d’altres continents en que la corrupció està a l’ordre del dia, que a molta gent li han pispat els estalvis,  que l’atur està pujant i que a sobre apugen els imposts a la classe treballadora........
Vist això penso jo......”que me quiten lo bailao” guardarem un formatge al rebost, per si ve la gana i amb la resta farem la segona cosa que més ens agrada.....conèixer, visitar, tastar i passar-ho al màxim de bé.
La previsió es clara a hores d’ara, però amb ganes d’afegir-hi alguna cosa com la 2TBfc  si la viabilitat ens acompanya. Així que exposo:

Un lloc on et pots sentir molt petit, per principis de Maig



A l’agost un lloc on tot i tenir un petit tall de costa,  el glaç no es fon mai.



I per acomiadar l’any......ens faria gràcia anar a veure el gorila 



Vaja me'n he descuidat de posar els llocs...........però segur que entre tots, sabreu de què parlo.











18 comentaris:

El porquet ha dit...

Doncs jo vaig més perdut que un mussol... ara bé, semblen viatges espectaculars!

Ja m'agradaria ser tan previsor com tu... jo encara ni hi he començat a pensar en els viatges per a les possibles vacances...

Anna ha dit...

Molt ben fet Garbí, jo soc dels teus "que nos quiten lo bailao".

en Girbén ha dit...

Al destí primaveral pensa a incloure-hi els propers Loarre (per tot) i Agüero (per "La Sola" i la Iglesia de Santiago).
Et puc explicar, per experiència pròpia, que un roc desprès del cim dels Mallos toca el terra a uns 50 mts del peu de les parets. Així en són de desplomats!

sa lluna ha dit...

A mi em dones qualsevol platja de les nostres, en una nit de lluna plena i gairabé toques el cel!
Això...encara que fagi fred, bon dia!

Anònim ha dit...

Caram, quina organització! Diga'm inculta, però només em sona un (o provaria d'encertar)

magazine.cat ha dit...

Ostres noi, qui pogués!!!
Espero que set compleixin les expectatives :))

Anònim ha dit...

Viatgem, viatgem! Que el món s'acaba!!!

(O era una altra cosa?)

Clidice ha dit...

Aniràs als Virunga? wow! quina enveja!

Pakiba ha dit...

Quina organizació que tens, jo el primer será el día 1 de març a Zaragoza i després a final de abril a La Toscana i després ja veurem!! i que nos quiten lo bailao, lo que va per endevant,va per endevant.

El joc de la postal ha donat resultad.

una abraçada maco.

Sergi ha dit...

Sempre ens fas igual, hahaha! Jo no en tinc ni idea, però les imatges són temptadores, val a dir. Esperaré als moments indicats perquè ens en donis detalls, i agafaré idees, perquè no seria el primer cop que et copio!

Dafne ha dit...

Renoi, jo tampoc ser dir-te on, però la bellesa de totes tres és magnífica!!!

Garbí24 ha dit...

Clidice...tant de bo podéssim anar tant lluny, penso que el gorila serà en forma de pedra

rits ha dit...

mmm, només conec la primera, los Mallos de Riglos. Oi que son ells? els meus tiets tenen una casa prop d'allà, a Murillo de no sé què. Una zona preciosa!!!

I la resta?

Yáiza ha dit...

Carai, quins llocs! Jo creia que coneixia la primera, però veient el que comenten per aquí dalt ja veig que ni això. Però trobo que és un lloc prou espectacular, i no cal anar massa lluny de casa!! Això sí, m'agradaria saber on és la segona foto... és la que més em tempta, què maco!

kweilan ha dit...

Jo tb només conec el primer lloc. Però me n'aniria a qualsevol dels tres ara mateix.

Elfreelang ha dit...

Ara mateix amb el fred que tinc me n'aniria al Carib!

Assumpta ha dit...

Hehehe diré la segona: El llac Bled, a Eslovènia...

Però he fet trampa, que consti... No en sabia ni una!! :-DDD

Eduard ha dit...

Bona filosofia de vida que tens i bon viatge que vas fer!! Enhorabona!!