dijous, 16 de febrer del 2012

Composition X (Relats conjunts)



-No, si està molt bé tot el que hi veieu en aquesta pintura, fins i tot puc veure coses que em dieu. Però que voleu que us digui, jo dins la meva ignorància no li trobo cap sentit. Potser és que l’art no està fet per mi o potser és que quan m’heu dit que anàvem a veure Composition-X, m’he fet una idea equivocada del que em portàveu a veure.
-No canviaràs mai.....tu sempre pensant en el mateix.
-Veus, per això no m’agrada l’art, no pots dir mai el que penses sense que ningú s’emprenyi.

Una nova aportació a Relats Conjunts

27 comentaris:

Catalina Cerdó ha dit...

Vols dir que no t'agrada l'art?

Catalina Cerdó ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
lolita lagarto ha dit...

genial!
potser t'aniria més una performance? no em diguis el tema.. ja el sé!:)

Pakiba ha dit...

Avui dia a tot li diuan art, a mi m'agrada cuan saps el que és.

ricderiure ha dit...

doncs a mi composición X em sugereix també...

jejeje
salut!

Carme Rosanas ha dit...

he, he, he... molt bo, Joan!

montse ha dit...

No et tallis, continua així d'expressiu.

zel ha dit...

jO ESTIC MÉS O MENYS, IGUAL...

Yáiza ha dit...

Hehehe..! Ai, Garbí, Garbí... pots canviar de nom, però no d'idees! ;)

Sergi ha dit...

Aquesta podria ser gairebé una de les teves històries de 69 paraules! Ben vist, en aquest cas et fixes més en el títol que en el quadre! Per què serà que no m'estranya!

El porquet ha dit...

Seria el mateix com quan se t'acosta la parella i et diu... m'he engreixat? ... oh my god! no saben que hi ha preguntes que no s'han de fer per la pau espiritual de la parella??? ;p

Quadern de mots ha dit...

Però tu no veus el que ens vol dir i/o transmetre l'artista??? això és que no t'ho has mirat bé. ;P

Dafne ha dit...

Una vegada una crítíca d'art va dir una cosa que sempre m'ha quedat gravada; "si no qüestiones una simfonia, perquè qüestiones una obra d'art"? Cadascú que pensi i opini el que vulgui, sempre amb correcció, òbviament.
Però de vegades cal sentir a banda de mirar perquè la percepció sigui més autèntica.
Ap, opino com en XeXu, sembla un relat 69.
Salut!!!

Tirant lo Bloc ha dit...

Entenc que estiguis decebut... ;-)

magazine.cat ha dit...

Jajaja es pot interpretar de moltes formes no? ;))

Joan ha dit...

Doncs saber-li veure altres lectures també és interpretar l'obra, així que lamento dir-te que ja li has trobat algun sentit!

sa lluna ha dit...

Vols dir que encara no li
has trobat la X a l´obra?
Torna a mirar,jajja!

Bon dia.

Elfreelang ha dit...

Ben escrit i ben trobat...és clar la X pot confondre

Marta ha dit...

No trobar cap sentit a una obra d'art, també és una manera de percebre l'art, no t'ha deixat indiferent, senzillament no hi trobes setit, perfecte! Si la tornes a mirar un altre dia segons l'estat d'ànim portser hi veus alguna altra cosa. Bon cap de setmana!

Assumpta ha dit...

Ostres, he de dir que jo vaig pensar el mateix... clar que, com no entenia res de res, a mi tant em poden dir que això és un paisatge, com un pensament, com un ou ferrat, una baralla de colors... o quelcom "pujadet de to"... Llavors, ho vaig buscar i vaig veure que... era un número!! :-))

Ferran Porta ha dit...

Hehe, en Joan... Doncs poca broma, que jo sí li veig una cosa "X", eh?

rits ha dit...

Si que podria arribar a tenir un toc X! i tant!

Alba ha dit...

Què hi ha en aquesta vida que no sigui art?? Vivim en un món, en un univers increïble, inexplicable..... :P. SOM ART!!!!
PTONS!!

home fosc ha dit...

Jo també li he vist un cert factor "X" a aquesta pintura.

kweilan ha dit...

Molt bona aquesta doble interpretació!

cantireta ha dit...

Porteu-lo al cine, que és home de realisme ;) Boníssim!!

Rafel ha dit...

És el que li passa a l'art, admet moltes interpretacions.