dijous, 22 d’agost del 2013

Passat el risc imminent....

Recordeu allò de un canvi de companyia començat a principis d’Agost i, que el dia catorze havia d’estar solucionat? Doncs res, que tot just avui s’ha fet el canvi.
Com ha anat? Doncs mireu, després de tornar a fer els contractes perduts de la portabilitat dels mòbils i rebre moltes trucades de l’antiga companyia preguntant “por qué?” em truquen avui amb un hora d’antelació que “viene el técnico” a empalmar-ho tot i amb un router a sota el braç. Es veu que com hi ha tant d’atur, es pensen que tothom està a casa esperant als senyors de “timofònica”.  Solucionat el problema de logística, el senyor bé a casa, deixa un “pengim penjam” de fils i diu que no funciona gaire bé però que deu ser de la instal·lació de la casa i que deixa un nº de telèfon per si tenim algun problema. Aleshores jo em pregunto? Si no ho saps solucionar........perquè coi haig de trucar-te?. Total que de 10MB n’arriben 6 perquè la central està  molt lluny...i d’aquests 6MB com que deu haver-hi un problema a la casa en total n’arriben 2MB.

Dissabte toca caixa d’eines i posar ordre, perquè almenys arribin aquests 6MB. Per sort els mòbils si que funcionen i els he pogut desbloquejar de l’antiga companyia vermella, codis simlok en diuen, pagant eh......Santa paciència.....sort que dissabte empalmaré.......

21 comentaris:

jpmerch ha dit...

Com diuen en castellà, salir de Málaga para meterse en Malagón. Que siga per a bé.

fanal blau ha dit...

o de guatemala a guatepeor...
Jo una vegada, després d'emprenyar-me molt i molt, vaig dir-los que enviaria una reclamació per burofax.
L'endemà a primera hora tenia un tècnic competent a qui li havien deixat la nota d'urgent amb un..."señora muy cabreada". Ves...sempre pots intentar-ho...

Sergi ha dit...

I si t'està arribant un servei que no és el que tu has contractat, i ells són conscients que és així, no es pot demanat una disminució de la factura proporcional al que reps realment? Perquè potser amb aquesta velocitat ja en tens prou a casa, i t'estalviaries uns diners... no colaria, oi?

sargantana ha dit...

Si Deu vol...

Joana ha dit...

Doncs si no funciona els emprenyes fins que ho arreglin.. venen fum!

Alba ha dit...

On visc jo em passa alguna cosa similiar.... es veu que la instal·lació està tan malament que si fa aire... no va internet. Així estem! I ells ho saben, però tant se'ls hi fot.

Jo ja fa dies que de mòbil em vaig passar a Pepephone, una companyia genial, amables, barats i sense compromisos de permanències. M'encanta!

GEMMA ha dit...

Bona empalmada, Joan!

zel ha dit...

Jo estic amb els de guatemala a guatepeor...
Al meu sant poble, impossible tenir una connexió com déu mana amb tefènica...al final vam contractar un servei d'aquests estranys, Megatró, que ens cobre poquet i normalment funciona prou bé...si no hi ha tempestes, i és com un acudit,es diu Megatró!!!!

Pakiba ha dit...

Hola Joan,jo sempre estic emprenyada amb la companyia pero com totes son iguals i venen el que no et donen,aguanto i sempre en demanan perdó por tot i que no tornará a produirse.La que no te un all te una seba.

Una abraçada de tornada(de moment).

rits ha dit...

Tot plegat sempre et queda la sensació que t'estan timant. No sé com s'ho fan, xò sempre acabes sentint-te malament.

Carme Rosanas ha dit...

Com que no n'hi ha cap de bona!!!!!!

Els canvis sempre són incerts...

Carme Rosanas ha dit...

Com que no n'hi ha cap de bona!!!!!!

Els canvis sempre són incerts...

Carme Rosanas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
M. Roser ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
M. Roser ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
M. Roser ha dit...

Jo dec haver nascut amb estrella, perquè de moment, no he tingut cap problema amb la meva companyia, sí ja sé que pago més, però de vegades val més estalviar enrabiades que estalviar diners...I mira que no sé quantes companyies em donen la tabarra trucant-me a totes hores!!!
A veure si finalment, pots solucionar-ho...

sa lluna ha dit...

Això de canviar gairebé mai és bona idea, per alguna cosa diuen "millor boig conegut que savi per conèixer"...
Espero que avui sigui el gran dia i l'empalmada sigui apoteòsica!! ;)

Aferradetes i sort!!

Elfreelang ha dit...

totes les companyies aquestes són males companyies ....et tracten amb menyspreu, no et soluciones res i encara a sobre els hem de pagar ....mal servei i cost massa alt en un món com cal estarien fortament supervisades i regulades pe evitar aquesta desprotecció del client...enlloc de clients sembla que tinguin servents...paciència i a veure si aquest cop funciona

Glo.Bos.blog ha dit...

O sortir del foc i caure a les brases...
Espero que l'empalme hagi estat satisfactori.

jomateixa ha dit...

"Sabado, sabadete..."
No en vull ni parlar dels problemes de telèfon. Tu rai que en tens 6, a mi, amb la mateixa excusa... que la central és lluny i tots aquests blas, blas... només me'n arriba 1!! i això els dies bons!! i si tinc la sort de poder treballar sense que em vagi fent petits talla a cada estona!!!
bé, una m. de les grans. No vull dir res més perquè m'altero.

belkis ha dit...

Jo crec (potser m'equivoco) que tot això ha anat a pitjor potser des de què hi ha el lliure mercat.
Podem contractar companyies telefòniques més barates, amb promocions més atraients, però no ens enganyem...només hi ha una companyia propietària dels fils i de les instal.lacions. I això fa que si no paguem a aquesta companyia d'una manera ho fem d'una altra. ¿O potser no heu sentit allò, quan teniu alguna avaria, de "no, això no ens correspon a nosaltres, és de la línia"?
El veritable problema és que sembla que els mòbils i internet ja no siguin un article de luxe sinò de primera necessitat, i això fa que paguem el que sigui.