dijous, 5 d’abril del 2012

Són quatre dies


I no parlo de la nostre curta estada en el planeta blau, en el qual es veu que hi vivim gràcies al pecat, d’haver-nos fotut fora del paradís.
Són quatre dies més que tot per gaudir d’aquest paradís que ens han regalat, que el qui no hi està bé, és perquè encara no ha entès que el temps no durarà sempre i que val la pena esprémer cada minut.
Cada dia ens podem permetre un caprici, si no ens emparrem a posar-hi preu, hi ha moltes coses agradables que no costen diners i a l’abast de tots. Tinguem l’edat que tinguem hi ha coses que encara estan per fer, només cal que ens ho proposem i ho  intentem.
Ja sé que això sona a discurs carca.......però que voleu que us digui, la veu de l’experiència surt de vegades, quan estàs més a prop del cinquanta que del quaranta.
Si no sabeu que fer en aquest quatre dies jo us proposo quatre coses, una per cada dia o totes quatre cada dia.....: menjar, beure, cardar i no creure.....N’hi ha més, però per començar a passar-ho bé n’hi ha prou. Ep!!!! Sense passar-se.
Bons i aprofitats dies!!!!!

20 comentaris:

Thera ha dit...

Quanta raó té sovint la veu de l'experiència!!! A gaudir que segurement passarant volant!

Yáiza ha dit...

Jo no tindré pas vacances, però em subscric als teus consells per aprofitar la vida! ;) Que et vagin molt bé a tu aquests quatre dies!

Sergi ha dit...

No podries afegir descansar a la llista de coses per fer? Que no dic que no estigui bé, eh, que totes m'agraden, però una mica de descans és el que espero d'aquests dies. I ja els aniré amanint amb la teva wishlist.

Jordi ha dit...

Ostres, són quatre coses que es poden fer els quatre dies. Yujuuuu!

Allau ha dit...

De moment tinc quatre dies de no creure i de beure, dos dies de menjar bé i, de cardar, suposo que gens. Però no m'aturaré amb aquestes minúcies.

marta ha dit...

Ei nanu que per fer tot aixó no cal que sigui festa eh!!!!, pero com excusa em val.

Ssshhh ha dit...

Menjar està bé, beure tb, cardar molt millor i lo de creure o no creure depen de en qui o en què. Jo crec que m'apunto a tot, encara que no sigui aquests 4 dies, al cap i a la fi hi ha més dies, oi??

sargantana ha dit...

jjajajja
esperaa quan n'hagis fet cinquanta!!
encara aixis..m'hi apunto!

petons de sargantana

Joana ha dit...

No les faré totes quatre, però tres sí!
Hem de gaudir d'aquestes petites coses que tenim a mà, acostumen a ser les millors.

El porquet ha dit...

Aquest tetracàleg me l'apunto i subratllo amb fosforescent. Feia tems que no sentia (llegia) una veritat com una casa de pagès com la que has dit (escrit).

A passar-ho bé!

sa lluna ha dit...

Els de cinquanta (i un parell més) també
fem aquestes coses, crec que més que
quan teníem quaranta, precisament perquè
sabem que és el millor de la vida!
Mem... a més de descansar -com apunta Xexu-
avui em fan falta tres (beure, menjar i cardar) i
com m'he llevat d'hora, tinc tens per fer-les totes realitat;)

Ei, que ja fem tard, espavila't Joan! Bon dia.

belkis ha dit...

Doncs, pensant-ho bé, aquests quatre dies seran com els de la resta de l'any: menjar, beure, creure o no (depén de en què o en qui) i cardar si es deixen.
No, no hi ha massa diferències, però m'encantarà que tu passis bé.

rits ha dit...

Quatre dies, xò tb es poden fer la resta de l'any, no?
Aquests quatre dies jo els tenia ben buidets, sense res per fer, i fins i tot m'engoixava una mica. Em vaig fer una llista de coses per fer jo soleta a casa i descansar. Carai, xò l'agenda ja s'ha començat a omplir!! Estar amb els que estimo tb és ben important, no?

Elfreelang ha dit...

la veu de l'experiència sempre s'ha de prendre en consideració ....ahir vaig anar a una exposició sobre poetes ...també era gratis...

Pep ha dit...

Avui aniré al llit pensant amb les quatre coses que has dit.
Les faré sense ordre, si et sembla bé, no sé si cada dia jo ja en tinc cinquanta, això si, mentalitat de vint-i-cinc.
Que tinguis bons dies i bones nits.

Pakiba ha dit...

Espero que els aprofitis al matxim .

Bon dies.

Alba ha dit...

quatre dies mal contats!
Aprofitem-los doncs!!

kira permanyer ha dit...

Jo soc com aquest bloc... cada dia, cada dia i a vegades, varis cops al dia penso que soc afortunada de viure... potser massa ho penso.
Jo afegiria a la teva super llista de coses a fer, riure, riure molt. Amb la parella, amb els amics, amb els fills, riure senta tan be!!!!!!!!!

Catalina Cerdó ha dit...

Molt bons consells... tot i que algun d'ells m'ha quedat penjant. Esper que hagis passat unes molt bones festes de Pasqua.
Abraçadetes!!!!

Lucia Luna ha dit...

I tant maco!, tal i com dius es pot gaudir de moltes coses que no t'has de gastar molts de diners, anar a veure la lluna, pendre un te a les 12 de la nit en un banc, amb aquell silenci de la gent que ja no passa per el carrer, un bon apat...si sr, relament he aprofitat aquests dies, espero que tu tambè, un petonás