dilluns, 9 d’abril del 2012

Han estat quatre dies


Han estat i han passat més ràpid del que segurament voldríem, però si heu fet el que us vaig dir, segur que algun bon record podreu guardar d’aquests dies.
Nosaltres no hem sortit ni fet vacances, però els hem aprofitat al màxim que això és el que es busca d’uns dies de desconnexió.
Ara toca tornar-hi, sense males cares ni esbufecs, doncs no ens trauran ni un minut de feina,  que apart necessitem, si volem tornar a fer uns dies d’esbarjo.
Per allargar una mica més aquests dies podeu continuar fent tres de les quatre coses que vaig proposar, perquè no sé vosaltres, però jo si que haig de creure quan no faig festa.
Espero hagueu tingut uns bons dies de vacances per gaudir-los,  jo me’ls he reservat per el proper pont......Apa doncs a treballar, que aquesta setmana només té quatre dies, ja tenim encarat el proper cap de setmana. 

20 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs au! tornem-hi que no ha estat res... jo sí que he fet unes bones vacances, i tinc la sort que mai no em fa mandra tornar...

Sergi ha dit...

Quin optimisme. Creurem, creurem perquè no hi ha més remei. Però la resta de coses intentarem seguir-les fent.

Alba ha dit...

M'agrada sentir aquestes paraules tan positives!! jo que ja m'estava amargant perquè demà és laborable.... ^^ Però bona cara, hem de fer bona cara i esperar les properes vacances!!

Pakiba ha dit...

Jo he fet una mica de vacances o més bé canvi de aires, he estat a Girona, així si he disfrutat molt.Ara ha esperar la próxima.

Que vaigue molt bé .

Elfreelang ha dit...

Encomanes optimisme....doncs si ara a sant tornem-hi!!! el proper pont a finals de mes!

Yáiza ha dit...

Jo no he tingut massa vacances, ja ho vaig dir, dos dies i escaig i a sobre fent feina de la universitat. Però bé, un cap de setmana com qualsevol altre, i el proper descans més a prop, aquesta vegada. A més, m'espera una setmana light i estranya perquè és l'última de pràctiques al lloc on sóc ara, així que... serà una mica xauxa.

Per cert, jo vull saber com s'ho fa la Carme per a què no li faci mandra tornar!

Thera ha dit...

Si noi... demà dilluns, però el que dius amb bona cara i a treballar fort encarant el proper cap de setmana! Salut.

belkis ha dit...

Jo he de dir que he tingut més de quatre dies de vacances, i tot i així (era previsible, tampoc ha sigut cap sospresa) només he pogut fer tres de les quatre coses que ens recomanàves, i una d'elles ha estat creure, jajaja.
Jo ja fa anys que torno amb optimisme a la feina. M'agrada ser agraïda amb moltes coses de la vida en general, i tornar a la feina vol dir que tinc feina, que tinc salut per continuar treballant, i que probablement tornaré a tenir vacances més tard o més d'hora.
No sóc gaire optimista, la veritat, però sí agraïda.

Jordi ha dit...

Ieps! Celebro que els hagis aprofitat a base de bé. Nosaltres ho hem acabat d'aprofitar fent una mica de caravana al túnel del Bruc, per rematar!

Anònim ha dit...

Doncs ara mateix no sé pas què em falta del que vas proposar, jo també he estat desconectada des de dijous. Tot bé, per això?

Dafne ha dit...

Si és que no hi més"dallonses"!!! Tornem i amb ganes, tres mesets i dos de vacances oui-haaaaaaaaaa!!!!

sa lluna ha dit...

Tot fet!
era per posar nota?

Tot i que jo no en tinc ganes de "currar",
us desitjo un bon començament de setmana.
Aferradeta!!

sargantana ha dit...

una setmana laboral sense dilluns, ja m'esta be....

petons per tothom

Gemma Sara ha dit...

Jo n'he tingut uns quants més, però es fa pal igual... bona tornada!

Joana ha dit...

Massa ràpids, però descansar, he descansat.
Que no decaigui!

Anna ha dit...

Les meves vacances han estat un pèl desastroses però bé, ja en vindran de millors no? :)

jomateixa ha dit...

Sempre va bé una mica de desconnexió, per dedicar més temps als que t'envolten i desaccelerar el ritme de vida.

El porquet ha dit...

Jo tampoc he fet res especial però, en el fons, m'ho he passat molt bé i me'n queda un gran record! I tot això per un preu ben baratet... ;p

rits ha dit...

Què dur que ha estat avui! xò bé, ja queda menys pel nou finde!

Lucia Luna ha dit...

queden 2 dies jejeje
una abraçada