dissabte, 2 de juliol del 2011

6/12

Un cop passat el que podríem dir l’equinocci, des de que ens varem menjar l’últim gra de raïm al so d’unes campanades, podria semblar que ha estat un bluf, però la veritat es que ho ha estat. Almenys per mi, potser és que les coses no han anat del tot malament dins del que hem viscut.

Estat d’ànim: Molts de moments, però alguns molt bons.

Economia: Un cop aprens a gastar, pots aconseguir que s’aguanti.

Un bloc: El cor del bloc, per engegar una bona iniciativa .

Política: Continuen sense fer res de bo, però ja és normal, no?.

Il·lusions:L’equilibri entre el temps i jo.

Feina: Si les coses acaben de quadrar, podré mirar a tres anys vista.

Em preocupa: Que continuem deixant que malbaratin els nostres diners.

Persones: Les del meu entorn s’han comportat, gràcies.

Amor: L’escapada m’ha donat temps per treballar-lo.

Objectiu:Més hores amb els de casa, s’ho mereixen i ho esperen.

13 comentaris:

El porquet ha dit...

Doncs que quadrin les coses, que quadrin i hi hagi feina! (que l'altra ja veig que ja te la treballes prou! ;p)

Pakiba ha dit...

Pues m'alegro un montón, es un dels privilegiats.

Sergi ha dit...

Com sempre, algunes coses sembla que pengen una mica d'un fil, però no puc deixar de dir que no et pots queixar d'any, de moment tots els mesos han tingut trets molt positius. Potser és la manera de fer-ho, mes a mes, i et quedes més amb els detalls bons que si ho fas anualment. Esperem que no sigui això, i que les coses et vagin tan bé com semblen, home.

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Sembla un bon balanç...jo quasi que no faré res paregut, no siga cosa que m'adone que estic en resultats negatius...ai,mare!

Anònim ha dit...

Ets un crak! Guanya el positiu, oi?

Joana ha dit...

Molt en positiu.
No va tant malament.

lisebe ha dit...

Sempre mirant cap endavant això es l'important !!

Bon cap de setmana maco

Finestreta ha dit...

No està malament aquesta primera meitat de l'any no doncs?

Eduard ha dit...

Endavant i bona sort.

montse ha dit...

Salut i endavant!!!

Carme Rosanas ha dit...

Ets un afortunat garbí! Que consti que jo també m'hi considero, eh?

jomateixa ha dit...

jo també em considero afortunada i coincideixo amb moltes de les coses que has anotat...

Amylois ha dit...

Conclusió: Bé, no???