dissabte, 17 de gener del 2009

L'autobús de Deu

Hem fa gracia que en un temps de tanta crisi , la gent engegui una campanya de publicitat en contra dels creients cristians de aquets país . Hem sembla que la persona que es creient no li farà canviar les seves creences ,el fet de que vegi això escrit en un autobús .

Però sembla ser que , qui mana en el cristianisme , no esta gaire convençut dels seus feligresos doncs contraataca amb un altre campanya de publicitat que si no estic equivocat comença aquest proper dilluns , amb un pressupost de nou mil euros , més del doble que els Ateus .
Digueu-me burro , però no entenc que busca realment aquesta doble campanya publicitària , a menys que sigui una maniobra política per distreure’ns de la crisi que segons el sr ? Solbes cada dia , diu que serà més llarga .
No estic n’hi d’un cantó ni del altre , el que si sé es que tots aquets diners els podrien dedicar a ajudar a qui realment l’hi fa falta , tan uns com els altres .
Feria mes profit la campanya del “pontelo ponselo” que no pas això . Potser ara sabrem si realment existeix , perquè si s’emprenya pot fer que tots els autobusos que estan en contra seva no arribin a lloc , avaries , embussos i altres bajanades .
Els creients deixaran d’agafar el bus si porta aquesta publicitat o tothom passarà de tot i realment no passarà res , be res no que entre uns i els altres s’hauran gastat quasi quinze mil euros per res .

4 comentaris:

Striper ha dit...

Jo també penso que son ganes tontes de gastar-se els centims,la gent ciontinuara creient o no com sempre.

Carbassona ha dit...

Realment, no crec que aconsegueixin gaire res, de cap de les dues bandes, però bé, hi ha gustos per tothom, no???

Marta ha dit...

La campanya com a minim es sorprenent, no deixa ningu indiferent, crec que es aixo el que es busca...i que vols una micona de distraccio tampoc ens fara cap mal.
Gracias per psar-te per cas meva.
Benvingut.
Petons, sempre.

Eli ha dit...

Doncs mira, jo tampoc l'entenc...
Que cadascú cregui en el que vulgui creure... Això sí em quedo amb el viu la vida...que pel meu paré hauria d'estar ben gran, i per mi, és l'unic contingut important i a tenir en compte!
Com que no crec en Deu...