Aquests dies qui més qui menys es veu abocat a la compra
d’alguna mena d’estri que promet molt, però que en realitat, és una cosa feta
amb els mínims costos possibles.
Quan et veus en la cua de reclamacions de cal MediaTonto
i veus la quantitat d’objectes que es tornen, per no funcionar correctament, és
quan dius, què coi estem fotent?
No troben gens estrany que no funcioni, de fet crec que
ho veuen com una cosa normal dins els paràmetres de venda. Que en voldrà un
altre? Cap problema torni a dins i agafi més merda, sembla que et diuen.
Un cop a dins i davant d’un palet de portàtils, faig una
pregunta que em contesten amb gigabytes i no amb gigahertzs que és el que
pregunto. Venedors que no hi entenen res, tant aviat venen aspiradores com
ordinadors, tant li fot, s’ha de fer caixa. Al final en trobo un de bo i
sincer....em diu: d’aquest piló no agafis res, tots són una merda, en tot cas
agafa allò d’allà...amb cara de pomes agres.
Ferralla per les festes? No, sempre és ferralla pura,
cada cop més fireta i sospito, que tot el que es retorna o molta part, va
directa al desguàs, no val la pena perdre-hi ni una hora.
Ah...i una cosa, comprar el més car tampoc soluciona
gaire res, ferralla amb més prestacions. I vagis on vagis, trobes el mateix, des d'un assecador de cabell a un ordinador, passant per qualsevol objecte que ens proposin comprar.
13 comentaris:
Sempre serà millor comprar la merda on estiga més barata.
T'aconsello que compris un llibre de contes bonic, si encara queda algú a la família que llegeixi contes.
Seria pitjor si tot el que es torna acaba dins una caixa nova i es torna a vendre... i si no es queixen, tot això que tens...
Jo sols hi he comprat un cop, males cares, antipàtics i cap informació.
No hi he tornat.
Als prestatges ferralla. Pels clients borralla.
Mínima qualitat, màxims beneficis.
Malgrat tot:
Bon any 2016 Joan.
El món del consumisme és així, tot ha de durar poc perquè tornis a comprar i a comprar...
Com entenc el que dius, vaig anar a mirar una rentadora pel meu fill i l'oferta que hi havia era per a una garantia de sis mesos, si volia quatre anys i que la portessin al domicili, la mateixa rentadora costava 50 euros més. :(
Està vist que fan les coses perquè tinguin el mínim de vida útil. La meva mare va comprar la seva primera rentadora i la va tenir 40 anys funcionant amb 5 persones a la família, just el que ara no passa.
En fi, que tot això no t'impedeixi gaudir de les festes.
Aferradetes!
No acostumo a comprar a caps grans magatzems, tinc més confiança en les botigues de barri, perquè si et coneixen, és més difícil que t'enredin...
Que tinguis un Bon Any, Joan, que això no es paga amb diners!
Petonets.
encara rai tu si hi entens ....als simples mortals igual ens colen la ferralla i quedem amb cara de tontes .....
deu ser allò de la obsolescència programada programen la ferralla i també els venedors
Una reflexió ben encertada. I si, la qualitat ha minvat molt, i les presses i ànsies de compra, ajuden a aquest mercat tan en precari.
Cap a on anem,.... buf... difícil, però també és cert que cada vegada més hi ha gent qui demana la compra responsable i racional, com ho fas tu amb la denúncia que fas en aquest post.
Ens hem de reeducar, resintonitzar, reprogramar.
Vivim envoltats de ferralla... i alguns ben contents!
Bones Festes Garbí!
Ups..... sóc l'alba, pero tinc l'ordinador que és una ferralla i se m'ha desprogramat el meu nom.. jaja
Estic amb tu, intenta fer un reset! et recomano aquest article
http://radio.uchile.cl/2013/08/17/me-cai-del-mundo-y-no-se-por-donde-se-entra-para-mayores-de-50
Publica un comentari a l'entrada