dimarts, 29 de setembre del 2015

Viatjant (Relats Conjunts)



La feina em portava a viatjar molt, era jove sense lligams i em guanyava bé la vida. Tot plegat donava pas a allò d’un amor a cada port. Tant li fot on anés a parar que cada nit tenia algun lloc on dormir calent....i ben abrigat de petons.
Sempre hi ha qui és persuasiu i té maneres de deixar missatges subliminals,  perquè et recordis de que hi ha coses que són serioses. Un bon dia al matí, em vaig trobar aquest escrit en plena façana de la nova casa. Feia massa temps que no m’acostava a Catalunya, hauria de fer-hi cap.
No vaig entendre el sentit de la creu que m’havien dibuixat, fins que vaig tocar el timbre i varen començar a ploure tot tipus d’objectes, acompanyats d’una poc dolça melodia de crits. 
La façana la faré neta...la meva imatge no serà tant fàcil. 

La meva aportació a Relats conjunts de Setembre, ho proveu?

11 comentaris:

Sergi ha dit...

Cadascú ha d'assumir les conseqüències dels seus actes... haurà de tornar a canviar de lloc.

Carme Rosanas ha dit...

Sí, sembla que tot té un preu... Ara haura de carregar sempre amb la seva mala fama... ;)

M. Roser ha dit...

Li va tocar una comunitat de veïns poc comprensius...Ja el veig amb un drap i una galleda netejant la "pintada"...
Bon vespre, Joan.

xavier pujol ha dit...

"Viure la vida a cara o creu"
Un dia li havia de tocar la creu.

Joana ha dit...

Després de tant gaudir...
Amunt!

jomateixa ha dit...

S'ha d'anar amb compte, perquè ve un dia que s'acaba això de poder dormir calent cada nit en un lloc nou...

Helena Bonals ha dit...

Em sembla que a Catalunya solem ser més seriosos en aquests temes, és una impressió.

Glo.Bos.blog ha dit...

No totes són de bon conformar.
Ei, he penjat un altre 69!

ninona ha dit...

Està bé això de dormir ben abrigat de petons, sobre tot si després no et posen creus :p

Alyebard ha dit...

Sorprenent

montse ha dit...

trencar les normes comporta un rics.