dimecres, 10 de desembre del 2014

Assetjament

Ara que la cosa de compres es pot fer des del sofà de casa i només esperar a que t’ho portin, surt un altre problema.
Un cop feta la compra, rebut el paquet i de vegades ni a això donen temps, et trobes amb un munt d’ofertes de compra a la teva bústia de correu, i no un, cada dos per tres, fins que es cansen o els classifiques com a correu brossa, no paren de enviar i enviar. Sembla que pensen....mira un que compra una vegada, ara no pararà de comprar fins que no li quedi un duro. Doncs no, si ja he comprat el que necessito no vull que cada dia m’envieu ofertes.
Si considerem que això del shoping on line ha de ser com una botiga normal, han d’entendre que ha de funcionar com a tal, perquè jo almenys, no m’he trobat mai que la caixera del súper, quan passo per davant, surt a córrer darrera meu per dir-me si torno a voler el que vaig comprar ahir. Que de vegades tindria el seu punt...... 
La publicitat ha de ser una bona eina, però fent-ho així aconsegueixen l’efecte contrari.

16 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Això que la caixera del súper surti corrent darrera teu, seria una bona manera de fer publicitat.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs hi ha algunes cadenes de supers, que no fan sortir la caixera rere teu perquè t'empaiti tot oferint-te productes, però que si que mentre cobren t'ofereixen el producte del dia, habitualment com una oferta.

Per a mi no és cap inconvenient perquè sempre dic que no. Però per elles deu ser un rotllo...

La publicitat ens col·lapsa les bústies de tota mena.. Són pesadets... Però deu funcionar sinó no ho farien.

M. Roser ha dit...

Si que és empipadora la publicitat , vingui d'on vingui...
Ara que em sembla que al correu electrònic es pot evitar que te n'enviïn, em sembla que he sentit gent que ho fa, però no se com...
Això del caixer/a, fent un esprint, trobo que seria divertit...
Bon vespre, Joan.

Sílvia ha dit...

Totalment d'acord! Hi hauria d'haver alguna manera d'impedir-ho. En el meu cas, tanta publicitat em produeix l'efecte contrari i va a parar a spam ràpidament. Quin riure amb la caixera, haha... Jo em trobo amb la dona de la gasolinera que sempre em vol vendre números de loteria, de la once, del que sigui...

Joana ha dit...

Ben cert..
La darrera vegada em va quedar la sensació que em vigilen, va ser acabar la compra que ja tenia a la bústia propaganda d'altres models del mateix que vaig comprar!
Per tant, correu brossa!

Sergi ha dit...

Segurament en algun lloc hi ha d'haver el botonet de 'si no vols rebre més correus d'aquests desapunta't de la llista aquí', però això no vol dir que et facin cas, jo crec que em vaig desapuntar d'alguna llista de distribució, i ni cas. Et dono la raó, per això no m'agrada registrar-me a les webs on compro, i si puc no ho faig. I a algunes els ho passo, perquè sé que hi tornaré a comprar, però és molt moles. El 'colmo' són les webs de súper ofertes, suposo que et refereixes a aquestes, groupon, letsbonus, privalia, que en realitat són una estafa, però cada dia t'envien el seu catàleg de novetats (de vegades dos cops) i és per matar-los.

jpmerch ha dit...

Ara està fet, ja no tens escapatòria. Ànims!

jomateixa ha dit...

Sí que són pesats, pesadíssims!
però segur que algú deu caure en la temptació, sinó no perdrien tant temps.
Jo els esborro directament, sense ni obrir-los i així ni temptació ni res!

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Ni mirar-los. Quan vull comprar vaig directa a la web en qüestió i el correu brossa ni obrir-lo

Pakiba ha dit...

Jo soc de les que l'agrada anari a la botiga a comprar,no m'agraden les compres per correo.

Relatus ha dit...

Estic d'acord. Cada vegada que compro una entrada de teatre en un portal d'internet m'envien propaganda d'espectacles, hotels i viatges durant setmanes, són molt pesats!

Kuroi Neko ha dit...

Amb aquest assetjament aconsegueixen més compres de les que ens pensem! Per això el fan!

Elfreelang ha dit...

tota la raó si són uns pesats , home això que a caixera del super et vingui ca corre-cuita a empaitar-te ....no cal donar idees

Gemma Sara ha dit...

I la publicitat dels viatges i hotels que està claríssim que no faràs, perquè un cop vas picar i ja ni te'n recordes? Homeee, una mica de consideració!!

Glo.Bos.blog ha dit...

Sons pesadíssims. Jo els esborro directament, sense obrir-los.
Però també penso que algú deu de picar, sinó no tendria sentit tanta insistència.

Lydia Yuste ha dit...

Jo enguany he comprat algunes coses per internet, però altres tantes personalment perquè segons què, m'agrada veure-ho i tenir-ho a les mans no sigui cosa que em desencanti...

És el que té internet. A mi em passa quan contracto un viatge per alguna pàgina, que després m'envien milers de correus i m'apareix la seva publicitat a tot arreu, com si jo viatgés cada setmana sense parar atenció a les despeses!

Abraçades!