dijous, 23 de juny del 2011

Cava per tothom

Com a Joan que sóc i encara que estigui fora, no oblido a la gent que passa per aquí a deixar les seves opinions, això val molt, de fet ho és tot.

Que menys que agrair-ho amb una mica de coca i cava, si ja sé que és virtual, però no em direu ara que la virtualitat no és bona.

No podrà ser, però m’agradaria molt poder alçar les copes amb tots vosaltres, amb un inacabable so de vidre xocant entre si, amb somriures de complicitat i posant cares a moltes lletres i personalitats amagades.

Coca i cava per tots i moltes felicitats a tots els Joan i Joana que estiguin en edat de celebrar-ho....o sigui dels 0 als 150 anys




A la nevera hi ha més cava.................i algun suc per si algú no pot beure. I penseu que tot el que ingeriu no fa mal.......fins l'endemà.

22 comentaris:

Catalina Cerdó ha dit...

A mi el cava ja em va bé... salut i molts d'anys!

lisebe ha dit...

Gràcies a la teva salut !!!!

Carme Rosanas ha dit...

Moltes felicitats, Joan!

I moltes gràcies!

Sergi ha dit...

Ara que ja estem al dia del Sant, és un bon moment de felicitar-te mentre tu estàs per allà a Venècia. Un magnífic regal de Sant, sens dubte! Em quedo amb la coca, tot i que n'he menjat un munt ja!

Ferran Porta ha dit...

Feliç dia, garb... Joan! O vaja, per estar d'acord amb l'entorn... tanti auguri!

Allau ha dit...

Estàs en tot, fins i tot des de la llunyania veneciana. Que passeu un bon dia!

Mercè ha dit...

Felicitats i gràcies per aquest àpat virtual amb sabor real.

Una abraçada i a gaudir del dia.

Anònim ha dit...

MOLTISSIMES felicitats... que correga el champan. Muas

Anònim ha dit...

Txin, txin, Joan!

Filadora ha dit...

Felicitats Joan!!!!
Ooooohhhhh!!!!! la coca bonísssima!!! :P

El porquet ha dit...

Per molts anys mestre! Oooh, i que fresquet i bo que està aquest cava!

marta ha dit...

Ara ja sé que et dius Joan i jo amb Garbi amunt i avall!!!Felicitats amb una copa de bon cava.

marta (volar de nit) ha dit...

Per molts anys!!!! I gràcies per la coca i el cava :) I que vagi bé l'escapada a Venècia

montse ha dit...

Salut i bon estiu.

Eduard ha dit...

Bon estiu i no t'atipis gaire.

rits ha dit...

Amb una mica de retard... moooltes felicitats!!! espero que estiguis gaudint molt del viatge!!!!!!

Joana ha dit...

Soc la darrera ho se! Jo també era fora. Petons grans Joan i moltes felicitats!

Pakiba ha dit...

Una mica tard, pero una copeta de xampan i un troset de coca sempre va bé.

FELICITATS.

zel ha dit...

Jo prenc el suc, que el cava em fa cremor...felicitats tardanes, però amb molt de "carinyu" Guapo!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

I amb una mica de retràs.... Felicitats!
Molt bona la coca, gràcies!

Yáiza ha dit...

Felicitats endarrerides!! I gràcies per la coca i el cava... hehehe!

Guspira ha dit...

Arribo tard, però... felicitats joanet!