dissabte, 2 d’abril del 2011

3/12

Hem entrat ja a la primavera, tot s’allarga, tot despunta i tot és més agradable, per a moltes persones. Sóc conscient que molta gent estima l’hivern i li té pànic a la primavera amb les seves al·lèrgies, astènies i canvis. No patiu que a la velocitat en que ens cruspim els mesos, podeu començar a pensar amb l’operació bikini, cosa que farà córrer encara més el calendari, veient tot el que no mengem i la persistència dels nostres greixos.

Com veureu en el resum, no em puc queixar del resultat del mes, la veritat és que em reconforta veure com en el temps que estem, que la cosa no està per tirar coets, podem fer entre cometes una vida normal, dins la contenció.

Estat d’ànim: Només la migranya m’ha tret de polleguera alguns dies

Economia: Sense sortir de cures intensives, però evoluciona favorablement.

Un bloc: M’ha agradat el retorn de Glorieta, que havia penjat el R.I.P.

Política: Una formigonera, una pala i ells mateixos a segellar les nuclears

Il·lusions: Veure d’una vegada una iniciativa de govern que valgui la pena.

Feina: Van sortint cosetes, que de continuar així, salvarem l’any.

Em preocupa: Les guerres que no ens aporten res i l’interès en fer-les.

Persones: Sempre hi ha algú per tocar la pera, però no he encès la foguera.

Amor: Ve la primavera.......és evident

Objectiu: La frase d’en Punset: No tinc temps, però tampoc tinc pressa.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs no està gens malament el balanç, Garbí! Gràcies per ser un dels que m'ha donat suport en temporades baixes. Gaudeix la primavera!

Marta Contreras ha dit...

Molt bo el Punset! I me n'alegro que el balanç el vefis positiu, ho sigui o no ;)

marta ha dit...

Sóc d' hiverns i res de balanç potser perque la vida gira tan rapid que les valoracions d' ahir no em serveixen avui i per demá segur han caducat.
Serà que estic una mica regirada???

Sergi ha dit...

Hauré de començar a fer resums mensuals noi, que cada vegada que llegeixo el teu penso que no t'ha anat tan malament! Suposo que si esperem a final d'any ens venen al cap les coses més grosses, i resumint menys temps podem fixar-nos en d'altres més petites, però no menys importants.

Jordi ha dit...

Ostres, quin balaç. Veig que la política segueix suspenent...

Albanta ha dit...

Esperem que el balanç del proper més siga almenys com aquest. A mi no em sembla dolent del tot, no???
Bona primavera!!

khalina ha dit...

Balanç prou positiu

kweilan ha dit...

Bon balanç!

Catalina Cerdó ha dit...

Me n'alegro que els teus balanços continuïn essent positius. Cada dia ens porta unes coses, bones i no tant bones, centrem-nos en les bones i aprenguem de les altres. Una abraçada!

Joana ha dit...

M'agrada la primavera, per la seva llum i les seves flors.
Però no la canvio per una tardor dolceta i amb les seves tonalitats...
Sóc una romàntica, què hi vols fer!

zel ha dit...

Magnífic, un estat que promet. Jo t'ajudaré amb la formigonera.

Conso Triay Coll ha dit...

Primavera....canvis o no...depen...
Que la salut no ens falti i endavant!!

RaT ha dit...

M'ha agradat MOLT aquest post d'estat de comptes. Però sobretot respirar una mica de positivisme, que últimament costa de trobar. FELICITATS

El porquet ha dit...

Aquest tercer balanç jo crec que continua progressant i millorant els anteriors.

No tots els aspectes poden progressar igual, però el balanç final és prou positiu.

Jo pateixo d'al·lèrgies i crec, alguns dies, d'astènia, però així i tot, vull afrontar la primavera amb ganes. Darrers esdeveniments m'han fet pensar, i què coi, s'ha de viure mentre puguem!