dijous, 23 d’abril del 2009

El meu llibre



No disposaré de gaire temps per remenar entre llibres en el dia d’avui , però he encarregat a qui me’l ha de regalar que busqui sense parar entre tots els estants, que per mi aquest any , m’agradaria sens dubte trobar un exemplar com aquest per poder-lo tenir en la meva biblioteca , juntament amb tots els més preuats per mi .




Com a home em toca , i tinc ganes , de deixar aquesta rosa per a totes les que passeu per aquí , agafeu-la amb compte , no us punxeu i regueu-la sovint amb els vostres escrits .
Bon Sant JORDI

17 comentaris:

assumpta ha dit...

Gràcies !!!
Tot un detall preciós (tornaré al vespre, per aquest (mai més ben dit jardí)!!!
;)

Anònim ha dit...

Ohhhh!!! Què maco!!!
M'encanta estar entre una de les firmes del teu llibre...
Ah! he agafat la rosa que em pertoca, gracies, Joan; és la primera.
Que tinguis un bon dia.

Striper ha dit...

JOrTot un detall!!!!! Feliç Sant Jordi.

Eli ha dit...

Ohhhhhhh!!! Que bonic!!!!!!
Moltes gràcies també a tu!!!!
Feliç Diada!!!!
Petonassos!

Kudifamily ha dit...

Ostreeeeees!!!!
Quin detallàs Garbi!!!!
Ets un solet!!!
T'envio un petonàs des de l'Empordà! Que passis una molt bona Diada!!!

Thera ha dit...

Moltes gràcies per aquest detall!!! Una abraçada i el desig d'una bona diada támbé per a tu!!!

lisebe ha dit...

Moltes gracies !!!!!!

Es un detall que aprecío molt i tant que me'l emporto. encara no sé a on posar-ho si al Lisebe o A flor de Piel, pero moltíssimes gracies...!!!!

Molts petonetssssssss mon ami

Unknown ha dit...

Ei! Moltes gràcies! Quin detall! :-) M'ha fet il·lusió veure el suc de llimona en aquest mural!

Carbassona ha dit...

Ostres Garbí!!!!!!!!!!
Quin detallàs, moltes gràcies.
Petons.

Anònim ha dit...

juuu que detall m'emocionat i tot. MOLTISSIMES GRACIES TOT UN DETALLISTA muas muas

Gaia ha dit...

Quin detall! Gràcies per la rosa i feliç diada de St. Jordi!

Joana ha dit...

Jo, com és normal, arribo una mica tard, encara en tinc una per mi?.
El llibre de lo més original!
Petons

sargantana ha dit...

avui el meu raconet de bosc, s'ha vist enriquit amb l'aroma de la teva rosa.
gracies per recorar-me
un peto molt fort!

Azu ha dit...

Caram garbi, t'ho has currat!! De debò que has tingut un bon detall per Sant Jordi. M'agradat el mural i la rosa.
Jo també vull tenir un llibre amb tots vosaltres. Això ja es gairabé una familia "en la red"

Un petonet

Els del PiT ha dit...

Els gestos com aquest són memorables company, una abraçada encara que anem tard!
;-)

khalina ha dit...

ohhhhhhhh. Moltes gràcies per la rosa. Quin detall!

una que bada pels núvols ha dit...

Moltes gràcies i igualment!!! :D