dilluns, 23 de març del 2009

Per els més manetes

Donada la baixada de ventes en el sector de l’automoció i per intentar com tothom de sortir una mica de la crisi que pateix tot el consum , la casa comercial Ikea ha decidit posar a la venta a molt bon preu cotxes , amb el que intentaran superar el dèficit de ventes .
Aviso als interessats/ades que serà una mica complexa el montatge ja que el kit es servirà així .


Això si t’ajunten les eines per fer el muntatge sense problemes .


PD : Perquè els dilluns també s’ha de riure .

9 comentaris:

òscar ha dit...

els cotxes ténen noms impronunciables com lilehammer, kiplan o gundur?

Thera ha dit...

I tant que s'ha de riure! De totes formes, de vedades, per al muntatge d'algunes coses,encara que sigui un moble d'aparença ben senzilla, ben bé ho sembla que acabis fent qui sap què. Sobretot per als qui com jo som molt mal destres!

Kudifamily ha dit...

He, he, he...
Molt bo... No li ensenyaré a en Jordi, per si de cas...
Que comencis bé la setmana!!!

lisebe ha dit...

Jajaj. Garbi mira que etsssss !!

I tant que només et donan una clau així que serveix per tot..

Encara m'enrecordo d'una estanteria que vaig acabar de montarla a l'endemá perque a sobre les instruccions estaben a tots els idiomes menys en català o castellá, el anglés molt malament escrit i traduit amb el qual amb va ser dificilissim.
Però es el que dius..

Doncs sí toca riure els dilluns...
Començar la setmana amb molt bon humor..Gracies a tú per tenir tant bon humorrrrrrrr.

petonsssssssss

sargantana ha dit...

ostres li tinc que esplicar al meu fill aixo....
i no es pot fer servir el super-glue3 millor??
en fi...
;)

Els del PiT ha dit...

És boníssim aquest
Ha ha ha!!!
:-D

Anònim ha dit...

:) me ho han contat peró no sabia com es veia. :) Es molt bo. :)

Anònim ha dit...

Si no puc montar un puzzle de 100 penses... uf que mal hem veig menos mal que ma germana es experta i m'ajudara jajaja escola igual compre un smartz i ficant peses es convertis en una manavalumen. Un bes

una que bada pels núvols ha dit...

jajaj q bo! t'imagines q haguessim de muntar els cotxes així?? ho portariem clar! Bé, jo segur q aniria a peu!!