dijous, 25 de març del 2010

Si no ho dic rebento

No puc estar de criticar el fet de que la nostre estimada televisió autonòmica, en un dia com es el dilluns, que tots esperem veure en crackòvia el resum de la jornada futbolística del cap de setmana en clau d’humor, faci dues setmanes consecutives d’imposició d’un programa polític, esperant que l’audiència del crackòvia, que es molta, s’empassi el míting. Una estratègia absurda des de que es va inventar el comandament a distancia i els més de trenta canals dels que disposem.

Però han oblidat una cosa, els nens, que cada setmana esperen veure el programa, abans d’anar a dormir i que veuen des de petits com primer se’ls imposa una cosa que no els importa gens i segona, la més important que se’ls enganya fins i tot en l’hora que ha de començar el programa, doncs anuncien les deu trenta i els dos dies s’han passat i molt de llarg, sense estalviar-se cap anunci. Qui realment vulgui veure els politics, no li vindrà d’esperar vint minuts i els nens ho agrairan, que no poden anar a dormir a quarts de dotze.

Si us plau TV3, no imposeu, no enganyeu i menys als més petits que son la vostra futura audiència en massa, si no els falteu al respecta. Jo per la meva part prometo no ficar-me en la vida sexual de la seva directora, no sigui que em facin tancar el blog i que el proper dilluns podem gaudir d’horari normal.

13 comentaris:

Striper ha dit...

No segueixo cap d'aquest`programes pero recolzo la teva critica.

Sergi ha dit...

Home, això ho han fet sempre a totes les cadenes, fer servir l'horari de màxima audiència per posar algun programa polític o algun reportatge. El que passa és que hom pensaria que l'horari de màxima audiència és justament després del Crackòvia. Però es veu que fer-ho abans deu ser millor, perquè la gent esperarà per veure'l. La gent gran, és clar. La canalla no es regeix pels mateixos horaris.

Anònim ha dit...

Vols dir que no és una mica tard pels nens aquestes hores? Els programas que dius tu, em sembla que els repeteixen en horari diürn, molt més adient per la canalla.

sànset i utnoa ha dit...

Si tenim el canal 33, no ho poden fer per allí? evidentment, que ho anunciïn i que en facin tota la difusió que vulguin i per on vulguin.

Jo, francament, ja estic bastant cansat de sentir el ZP.

*Sànset*

Agnès Setrill. ha dit...

T'aplaudeixo, sobretot respecte al que dius de l'audència infantil, ja els poden compensar com sigui, sinó, acabaran recollint el que estan sembrant.
XeXu, els nens, i menys un dilluns, no poden anar a dormir gaire tard, seria començar malament la setmana...

Albanta ha dit...

Crec que aquesta és la primera setmana que el meu fill va a dormir sense veure el Crakovia.
Estic totalment d'acord amb tu.
Besets des del PV

Anònim ha dit...

A la pròpia web del Crackòvia hi havia comentaris en aquesta direcció. Aquesta estratègia que comentes és lletja però l'utilitzen i la continuaran utilitzant.

kweilan ha dit...

Totes les teles ho fan. I només hi ha el dret a queixar-se.

rits ha dit...

doncs si, sempre maltracten els més petits,...com posar pelis del Harry Potter a partir de les 22h un diumenge, de dibuixos entre setmana,.... per no parlar de com s'omplen de vigilar amb el llenguatge i imatges en horari "protegit" xò que veus cada cosa....

RaT ha dit...

Doncs mira, no estic d'acord! jo em queixo que els TN's canviïn d'horari perquè fan un partit del Barça o una cursa automobilistica. No trobo que hi hagi cap problema perquè durant dues setmanes es facin entrevistes als que ens manen.

I tambe dubto que la tele estigui en posició de reclamar un canvi de data al presi.

Bon finde!!!

Jordi ha dit...

Estem parlant de la famosa contraprogramació??

Jordi Cirach ha dit...

És el "prime time" que tant agraden a les televisions, però sí que tens raó, massa tard, perquè tots els bons programes ho fan massa tard?

Raó d'entavenar a l'audiència!

Salutacions, i feliç pasqua.

>Jordi Cirach

Admin ha dit...

Estic d'acord.

Jo tinc 14 anys i els meus pares no em deixen anar a dormir tard. Com a màxim el dilluns, veure el Crackòvia. I entre l'apagada per culpa de la neu i les entrevistes de ZP i Montilla, m'he perdut 3 programes.