dilluns, 8 de març del 2010

Llegir el pensament


Mai fins ara m’havia adonat que tinc aquest poder de llegir el pensament a l’altre gent, no és sempre, però l’altre dia ho vaig veure clar, només la meva falta de decisió va fer que no podés fer la pregunta de comprovació, per estar del tot convençut del meu encert.

Va ser a la caixa d’un supermercat, mentre la noia hem cobrava, va fer una aixecada de celles sense ni tant sols mirar-me, en aquell precís instant vaig captar el que pensava. Mentre jo posava les maduixes, el pot de nata, els bombons i una crema lubricant “efecto calor” a la bossa, ella em cobrava. En tot moment vaig estar segur del que pensava, aniré provant, potser és que era molt fàcil de captar.

22 comentaris:

lisebe ha dit...

jajaj espero que t`ho hagis passat molt bé !!!! Crec que jo també encertaría.!!

Clidice ha dit...

vaja! no ho hagués endevinat mai! tu tens poders! ^^

Anònim ha dit...

Vista la compra, la pregunta de comprovació no calia. Posant-se al lloc de la caixera, bé deu sorprendre en un primer moment!Almenys, un canvi en la seva rutina.

Striper ha dit...

Si que es un bon exemple de la teva capacitat i tant!!

Anònim ha dit...

Jajajajjajajjajjajjaja!!
Jajjajajajajjaj!!
Jajajajajajajjajajja!!!

sànset i utnoa ha dit...

Jo també tinc aquests poders. Però no sé que em passa que quan intento endevinar que li passa pel cap al Rajoy, a l'Aguirre, al Camps, al Zaplana, etc... mai em surt res!

*Sànset*

Carme Rosanas ha dit...

Je, je, je... Tu ves practicant i ves fent la pregunta de comprovació, ja veuràs com sí, cada dia més, amb l'edat això va en augment. Al final ja no cal ni parlar... ni preguntar ni escoltar...

joanfer ha dit...

Ostres, Joan, jo de gran vull ser com tu!! jajajaj... ;P

Azu ha dit...

Home, es que ho posses molt fàcil, perque la gent pensen malament (o millor dit bé)

Segur que la teva cara era de póker, eh!!

Anònim ha dit...

Jo sóc tan innocent que possiblement ni hagués caigut; productes totalment normals, només l'últim no sé què és, i tampoc m'hagués capficat...
Apa, bona nit.

Agnès Setrill. ha dit...

Ja vas repassar el compte?
Mira que segur que a la noia se li va anar el cap en altres coses...!

(A mi, m'hagués passat!) ;-P

Agnès Setrill. ha dit...

Sànset:
Si no hi veus res en el caps d'aquests personatges, potser si que ets endeví!

Sergi ha dit...

Home Garbi, que se't veia el llautó!

Joana ha dit...

Je je podies haver comprat bolquers o llexiu.... per disimular! :)

_MeiA_ ha dit...

jajajjaj és que això tot junt és una bomba explosiva! ajajja

Jordi ha dit...

Propòsa-li si s'hi vol afegir!!

sargantana ha dit...

juaaa,,juaaaa.juaaaa
tens perill, nano

RaT ha dit...

veig que, malgrat la neu, la primavera ja ha arribat!!!

sànset i utnoa ha dit...

I el cava???????

Utnoa

Arda ha dit...

Veig el gest de la caixera!. I si, jo també he encarat una cella....
I voldria preguntar (però no goso:
La crema "efecto calor"?.
I espelmes?. Et vares descuidar de comprar espelmes?.
Fos com fos......
Feliç vetllada!!!!.

Thera ha dit...

Osti tu!!! Més aviat és que li vas posar en 'bangeja', li estaves entrenant el pensament!! je,je,... Això, Feliç vetllada!

Rita ha dit...

Quins poders que tens!!! hahahaha

Ella també en tenia? O eren les proves que li vas posar? ;-)