dimarts, 30 de març del 2010

Primícia

Senyores i senyors estic molt content d’informar sobre la primícia que aquest any ens farà gaudir d’una bona estona en aquests dies de setmana santa, deixeu-se d’esquís, caminades a la muntanya, vols barats i ofertes tot inclòs. Res es pot comparar a l’esdeveniment que tant poques vegades a la vida podem gaudir, esteu avisats i amb temps, no ho tornaré a dir, cal que aprofiteu ara, potser algú ha gaudit del fenomen ja alguna vegada, doncs data de l’any 1959. Senyores i senyors i per tots vostès, anuncio que aquest any a la televisió estatal i alguna autonòmica, el dia del divendres sant es passarà la tant famosa pel·lícula Ben-Hur, potser us preguntareu el perquè o com potser que en un any de crisi es gastin tants de diners en una projecció, en dies que tothom està de vacances, la veritat no ho sé. Sense mesura i llençant la casa per la finestra he sabut que també ens posaran el Quo Vadis, ja en tinc ganes, estic neguitós comptant els dies que falten. Recordeu que aquests dies tots els centres comercials estan oberts per si algú encara no té la TDT o necessita algun aparell gravador per guardar aquests moments i poder ensenyar-ho als vostres fills. Crispetes no incloses

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Catxis, jo no hi seré, me les podries gravar????
Gràcies!

Salvador Macip ha dit...

I La túnica sagrada??? Una setmana santa no és setmana santa sense La túnica sagrada! Es nota que estem en crisi...

Kudifamily ha dit...

Em falten "Les sandàlies del Pescador" i "Els deu manaments" per completar la setmana!

Osti tu, mira que són pesadets, eh?

No posaran "La vida de Brian", no...

llum ha dit...

Rieu, rieu, però ara ja no se'n fan d'aquestes pel·lícules :DD
Per cert, tinc un secret que vull revelar : per més que sembli impossible, les he vist totes aquestes pel·lícules, menys... BEN HUR!!!! Potser que la vegi abans de morir-me, no?

zel ha dit...

Nen, però...altra vegada? La van fer diumenge, em sembla, la meva sogra la veia a tv3!!!!!!

Anònim ha dit...

Home, menys mal que algú o altre es dedica a preservar les tradicions!!!

Elfreelang ha dit...

molt bé garbi ..molt bo...també podrien posar Mujercitas...però ara que hi penso potser no s'adiu amb la santa setmana...

joanfer ha dit...

Ostres, quina emoció!! No podré dormir en tota la nit esperant aquest moment tan esperat... :P

Anònim ha dit...

Si normalment per la TV no fan res, els dies festius encara menys. Ara bé, abans de divendres, els aficionats al Barça tenim uns plats forts tant en futbol com en bàsquet. Ens tocarà animar i patir!

Carbassona ha dit...

Realment hi ha una inventiva per passar pel·licules....

Joana ha dit...

Un any més.... :)

Thera ha dit...

És que realment alguns hem crescut amb aquestes pel.lícules per Setmana Santa. Increible! algú deia 'Mujercitas', no això toca per Nadal. Patètic!!!

Mercè ha dit...

Hahaha, doncs jo Ben-hur la vaig veure dissabte passat que la feien a TV3. Feia temps que no l'havia vista i eixes pel·lícules sempre van bé per a una vesprada de desfici i de panxa plena.

Una abraçada.