dilluns, 24 de novembre del 2014

Des de que em punxo, estic millor

Tot i sonar molt malament l’expressió és ben certa. La cosa però, té explicació clara.
Un que és escèptic de moltes coses va decidir un bon dia d’anar a provar allò que no creia,  potser motivat per la desesperació i de fer un intent de millorar en qualitat de vida.
En diuen acupuntura, i la noia practicant en qüestió, em va explicar el perquè de molts mals segons els xinesos. A mi francament em sonava a xino, però em vaig quedar amb allò de que m’havia de tocar els meridians per desbloquejar el meu estat que no deixava fluir la meva energia.
Vaig posar els meridians a la seva disposició, per alinear, desbloquejar i fluir energia per tots els costats. Ara després de quatre sessions he de dir que la cosa de moment funciona, doncs he pogut passar tot un mes sense cap crisi de migranya, cosa que era habitualment setmanal.
No sé el que pot durar, però mentre la cosa funcioni em deixaré  tocar els meridians per qui ara per ara, és la meva taula de salvament. 
Només qui tingui aquest problema entendrà del tot l’esperança que de moment em dóna. 

15 comentaris:

Pep ha dit...

Millora't, Garbi !!

Lluna ha dit...

Com es diu normalment: "Qui mal té, remei busca"
Jo tampoc crec massa en segons quines coses, però la meva massagista toca el reiky, energies, digitopuntura, massatges normalets i a mi quan hi vaig com que m'arregla, ja m'està bé.
Que duri força el seu arreglo Sr. Gasull!!!

Lluna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sílvia ha dit...

Si de moment et funciona confiar-hi és el millor remei... Ànim!!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs espero que continui funcionant...

xavier pujol ha dit...

D'allà on n'hi ha, en raja.
Si funciona, és que funciona.

Sergi ha dit...

No m'he acostat mai a un acupuntor o acupuntora, però sé que els meus pares hi van anar durant una temporada. També en parlaven bé. És una d'aquestes coses que estan a cavall de la medicina i l'esoterisme, però més creïble que moltes. No crec massa en energies i coses d'aquestes, però en definitiva, el que importa és millorar. La manera d'arribar-hi no és tan important. Així que endavant1

jomateixa ha dit...

No se com t'ho fas però la cosa més seriosa, explicada per tu, sempre sona molt eròtica.
Doncs, seriosament, deixa't tocar els meridians tant com faci falta i cuida't
;D

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Jo ho vaig provar amb la reflexoterapia podal, tot i la por inicial a morir d'un atac de rissa ( les pessigolles als peus son el meu punt més feble) no tan sols no vaig riure, si no que a vegades feia mal i tot, però hosti tu! allò funcionava!

Gemma Sara ha dit...

Ostres, el Joan té moltes migranyes, però no el veig fent acupuntura, tampoc sé d'on trauria el temps... m'alegro molt que et funcioni, jo sóc una mica escèptica, però si funciona, funciona!

rits ha dit...

Durant un temps vaig fer-ne, per aprimar-me. Per regular l'anisetat. I si, jo tb vaig veure que funcionava.
Si no ho acompanyava de dieta, doncs era difícil, i per tema diners ho vaig haver de deixar. Però si, és molt interessant.

Glo.Bos.blog ha dit...

Jo si crec en l'acupuntura. Persones de la meva família han rebut els seus beneficis. Que ens soni a xino no vol dir que no sigui efectiu, hi ha tantes coses que no sabem... al menys jo.

kira permanyer ha dit...

jo ho vull provar pels mal d'esquena. Després de passar per osteopates, fisios, i naturopates.. em queden les agulles. M'en alegro molt que et funcioni, compte que amb la punxada et curin el mal de cap però et desinflin alguna altra cosa...

M. Roser ha dit...

Penso que si una cosa ens ajuda, és bo aprofitar-la...A veure si dura aquesta millora!
Petonets.

Relatus ha dit...

De vegades ens hem de deixar de punyetes i provar coses noves. Que continui així!