diumenge, 16 de novembre del 2014

A prendre pel sac

Pots engegar a algú a prendre pel sac, de males maneres, per desfer-te d’ell o deixar de discutir-hi, però jo ho he volgut fer diferent. A partir d’ara puc convidar a  la gent que si volen, poden venir una estona a prendre pel sac.
Fa un temps, amb uns palets recuperats vaig fer uns sofàs per la terrassa, aquests estaven fins ara orfes de coixins. Posar-hi solució, econòmicament viable, era la meva prioritat.
Pensant i rumiant, vaig arribar a la idea de fer servir els sacs de “yute” que aquí quasi estan en desús,  però no a altres llocs.
La sort de tenir, amables veïns importadors de cafè, va fer que la obtenció dels sacs fos molt fàcil i encara més econòmica, tot i que per internet se’n troben i no són cars.
Així que recuperant uns matalassos d’escuma vells, només ha fet falta tallar, omplir i col·locar-los a lloc. El resultat salta a la vista i serà a gust de segons qui, però per el que fa a mi, m’agrada molt i puc garantir la seva comoditat.

No sé que us sembla, però per mi podeu venir a prendre pel sac quan vulgueu, la situació ben bé convida a un bon cafè 

15 comentaris:

Sergi ha dit...

I tant, un racó ideal per prendre cafè, però més cap a l'estiu, no? Ara fot una rasca... com per estar-se estona fora la terrassa...

jpmerch ha dit...

Ha quedat molt bé. Ara una tele de pantalla plana amb cartrons.

Laia ha dit...

Oh, boníssim, hahaha! M'encanten totes aquestes coses... Si tingués una terrassa i un pis definitiu per decorar m'encantaria fer coses d'aquestes!

sa lluna ha dit...

Quan et vengui de gust, tinc un balcó per a moblar ;)
T'ha quedat molt xulo!

Aferradetes!!

Joana ha dit...

Noi molt encertat!!
Jo fa temps que busco un palé per fer una taula de cultiu, a veure si el trobo! :)

xavier pujol ha dit...

Recordot perfectament quan vas construir les butaques, i ja em van agradar. Amb aquests sacs ve de gust venir a prendre un bon cafè, cafè.

jomateixa ha dit...

Això va agafant color. M'agrada molt com queda.

Anna ha dit...

M'encanta el resultat final! :)

Carme Rosanas ha dit...

Jo també recordo les butaques i fins i tot que et vaig demanar la foto dels coixins. Gràcies, doncs pel desig acomplert!

Doncs sí, qui diu que cap al bon temps, no vinguem alguna estona a prendre pel sac del cafè... o no a prendre pel sac, un bon cafè... aix... no sé. Sí que sé que t'han quedat molt xules, les butaques i molt cafeteres. ;)

Carme Rosanas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Helena Bonals ha dit...

Els de FFCC subasten mobiliari dels vagons de tren antics, m'ho has recordat! Són autèntics, aquests sofàs.

M. Roser ha dit...

M'agrada molt, de vegades amb coses ben senzilles podem aconseguir molt bons resultats...Ja veig que anar a prendre pel sac, de vegades pot ser ben agradable!
Bon vespre, Joan.

cantireta ha dit...

Vinc :-)

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

m'agrada!!!! t'està quedant xulissism i si que convida a fer un cafeto :)

Glo.Bos.blog ha dit...

M'hi apunto. Jo sol amb una cullaradeta de sucre.
Per acompanyar-lo ja portaré una mica de pasta fullada.