dimarts, 4 de desembre del 2012

Triomfar com a pare de família

El manual per fer-ho no està escrit, ja ho sabem, cadascú té la seva pròpia teoria sobre el tema i les seves diverses aplicacions.
Sovint ens hi trenquem les banyes, ens esforcem a fer-ho al màxim de bé per tenir-los contents però a ratlla, no sigui que se'ns esgarriïn més del compte.
Convençut de que ho estàs fent bé,  t’adones que el veritable triomf el tens quan un bon dia, després de sopar, et treus una teula de torrons de xocolata de la màniga, l’aixeques tal com l’orelluda de la Champions i saps que allò si, allò si que és un veritable triomf.
Es clar que jo jugo amb avantatge....no necessito mentalitzar-me massa per aquestes ofrenes, sóc home fàcil.

20 comentaris:

Sergi ha dit...

Aixeca una taula de torró de xocolata aquí, i no només seràs un gran pare de família, sinó també el president de la catosfera. Jo et voto.

Carme Rosanas ha dit...

JO també et voto... tot el que sigui xocolata... :) ets un gran pare de família, ja ho veig!

Ariadna ha dit...

Avui la cosa va de papes i mames.

Salut!

Pep ha dit...

Els fills....no és gens fàcil ¡¡¡
Provaré amb dues teules de xocolata ¡¡¡

Glo.Bos.blog ha dit...

Ummm, aquest es un truc molt vell i que no falla!

Anònim ha dit...

Molt hàbil.
Vigila que un dia no et surti de la màniga una ampolla de mistela!

sargantana ha dit...

has dit xocolata??
on s'ha de firmar??

ummmmmm

Joana ha dit...

Una jugada sinistra...
Davant això, sols queda la rendició!

lisebe ha dit...

Xocolata!!!!! umm que bó, jo ja estic mes que convençuda.

Sílvia ha dit...

Penso que ens hem de donar aquests premis més sovint! mmm... jo també et voto ;)

sa lluna ha dit...

Mentre no arribi el dia en que treguis la xocolata de la màniga i et diguin que aquesta marca no és la que els hi agrada, tot bé!
Però a mi em fa l´efecte que SÍ ets un bon pare...i per la fillola no tens xocolata?? :)

Aferradetes!

Tirant lo Bloc ha dit...

Això sí que és ser psicòleg! ;-)

Ssshhh ha dit...

Per mi negra si us plau...
Em sembla que com a pare no ho fas malament del tot!!
Mmmmm i on trobo xocolata jo ara??

El porquet ha dit...

Si em convides a taula, amb xocolata pel mig, et declaro el meu pare preferit!

Laura T. Marcel ha dit...

Ja veig que la xocolata ens fa claudicar a tots. I com més negra, millor! Ara, el tema de l'amor desinteressat deixem-lo en tot cas per un altre dia, oi?
Vaja tela!

Gemma Sara ha dit...

Ja han arribat els torrons de xocolata desinteressats?? Volando voy!

Elfreelang ha dit...

els torrons de xocolata són com la vareta màgica!

rits ha dit...

torrons de xocolata!!! mmmm

jomateixa ha dit...

La veritat és que de manuals n'hi ha molts, però a l'hora de la veritat mai passa com als manuals.
Ara que, amb la xocolata crec que tots ho tenim més fàcil.
firmat: jomateixa, addicta a la xocolata.

belkis ha dit...

De bon pare ho ets, no m'hi cap cap dubte.
Però...ets un home fàcil? A veure...jo tinc ara mateix a les mans un bon troç de xocolata, negra, dolça però amarga, dolça, que es desfa llenta i suaument...
Doncs no, no resulta.