dijous, 27 de desembre del 2012

El whatsapp i el seu perfil

En un hàbitat natural l’espècie humana es relaciona per whatsapp diàriament en un percentatge força elevat.
Sabem que la gent que té el nostre numero de mòbil ens sol conèixer físicament en la majoria dels casos. No cal que ens amaguem de res.
Ara és quan em pregunto per la mania de molta gent de posar una foto que no és seva al perfil...entenc que no es posi la foto pròpia si algú no li agrada, però d’aquí a posar a la parella, al nen o al gat  a la foto de perfil ho trobo estrany. Si parlo amb un paio no sé perquè tinc que estar pensant amb la seva parella i si és noia no entenc que m’ensenyi el seu xicot. Parlar amb una botifarra amb patates, una poma mossegada o un escut de futbol no ajuda gaire tampoc a fer-se  la idea de amb qui estàs compartint lletres en aquell moment. Que tothom faci el que vulgui, es clar, però compteu que els que la tenim llarga (la llista de contactes) de vegades veure una cara, ajuda a recordar qui són alguns dels vells contactes, encara que sigui majoritàriament de feina.  
Ah...per cert, diuen que canvien l’any ara acaba amb 13......BON ANY!!!!

19 comentaris:

Sergi ha dit...

Però és una mica com els avatars d'aquí, a diferència que la majoria no ens coneixem personalment, però cadascú hi posa el que vol, no?

Carme Rosanas ha dit...

És que si poses la foto, després tothom et reconeix de seguida i no hi ha emoció ni res... ;)

Jo no tinc whatsapp, però al blog tinc la meva foto i al tuiter tinc unes magdalenes... mira, va com va...

Joana ha dit...

No sé si amb tant de whatsapp ens disperssarem una mica i s'anirà perdent el caliu de les converses amb els amics de veritat...
Jo no en tinc perquè no el necessito i tinc la llibertat de sortir a passejar desconnectada de tot. És una opció fantàstica!
Bon any Garbi!!!

Ssshhh ha dit...

Jo també tinc un avatar al whatsapp, com al blog, però no es cap familiar hehe
Això del any també ho he sentit a dir... ;)

Anònim ha dit...

Molt bo, amic Garbí. Això de la foto del perfil podria servir per a totes les xarxes socials, no només pel watsap (no en tinc pas). Si a sobre es posen un alies, ja... Nosaltres no ens coneixem pas "in person", però sabem el nom, el cognom, on treballem, on vivim i la cara que tenim. Amb la cara descoberta, encara que sigui lletja, o no?
Pitjor que el 12 no pot ser pas!

Joana ha dit...

Je je.. m'has fet venir al cap una conversa que vaig tenir ahir amb el meu petit que canvia la imatge dia si i dia també..
Crec que cada persona ha de posar el que li vingui de gust no?, tu saps amb qui parles, és lo important.
Jo crec que no hi tinc imatge al whatsapp.. ara ho miro :)
Bon any guapo!!

Alba ha dit...

és que mostrar la nostra cara al món costa.... llavors millor posem la d'un altre! :-))
Jo personalment hi tinc mitja cara meva... potser tampoc se m'hi reconeix vés....

Anna ha dit...

Tot just aquesta setmana m'estic plantejant seriosament modernitzar-me amb un smartphone ... imagina!

Laura T. Marcel ha dit...

Estic segura que seria força interessant l'estudi de les imatges que cadascú tria per a posar en els diferents perfils de blogs, facebooks, twiteres, whatsapp i demés. Per què no la foto? Pq la imatge que triem? Pq en un lloc una cosa i en un altre una altra? És que en som de rarets alguns... però en definitiva som lliure per a triar el que volem, o no tan lliures ja que alguna cosa segur que ens condiciona...cadascú un món, t'ho dic jo!

Elfreelang ha dit...

deu ser perquè agrada més una altra cara que la pròpia o per preservar ni que sigui ínfim la privacitat? no sé no guasapejo ni carallibrejo només escric al blog ni tan sol piulo! bon any 2013! ep que falten tres dies encara!

Sílvia ha dit...

Tens tota la raó, jo també pensava l'altre dia que es fa estrany parlar amb un escut del barça o amb un caganer. Ho trobo diferent dels blocs, aquí potser es vol preservar l'anonimat però en principi si tens el telèfon d'algú és perquè el coneixes i en principi l'has vist. Hi ha gent i gustos per a tot! Bon any, que ja s'acosta!!

jpmerch ha dit...

Mira, doncs jo, si estic parlant amb un paio, preferisc veure la foto de la seua xicona.

jomateixa ha dit...

Quan tens raó, tens raó!!
Molt bon any 2013, espero que et porti moltes coses bones!

Dafne ha dit...

ELS MILLORS DESITJOS PER AL 2013, i jo fa dos dies que tinc whatsapp, i surto jo, que carai!!!!
FELIÇ 2013

Agnès Setrill. ha dit...

No tinc ni facebooc, ni whatsap, ni twiter....potser el 2013 faig un pensament...
Bon any nou Joan!

Glo.Bos.blog ha dit...

Jo no en tinc de whatsapp, però no sé si hi posaria la meva foto o unes magdalenes, com la Carme.
Bon 2013!!!

Anna ha dit...

Estic d'acord amb tu amb el tema dels nens. Trobo bastant ridícula aquesta mania d'alguns (sobretot algunes) progenitors de posar la foto dels crios en el seu perfil del whatsapp, a sobre normalment sense el seu consentiment! Diferent és, però, posar-hi una foto bonica, de paisatge o similar. Bon any!

zel ha dit...

Jo tampoc vull watsap, que prou entretinguda estic amb coses que no puc fer...hauria de posar les amigues, que tot el dia s'expliquen el que fan com criatures...

Bon any per tu, Joan!

Assumpta ha dit...

Jo no sé ni què és el Whatsapp aquest... Bé, crec com una mena de xat per mòbils d'aquests súper cars... però no sé gaire més :-))