diumenge, 30 de desembre del 2012

Desitjos per el 2013


Desitjo que em desitgin
Desitjo que et desitgin
Desitjo que el/la desitgin
Desitjo que ens desitgin
Desitjo que us desitgin
Desitjo que els/les desitgin

Per desitjar que no quedi no?
Que el 2013 sigui un any sense masses patiments  i que sempre tinguem una mà apunt per tocar-nos, el contacte físic és una de les millors eines, ens dóna tot el necessari per copsar moments de plenitud. Absolutament imprescindibles per donar sentit al que som. Humans.

Bon any, sigueu bons, però tampoc massa eh!!!!

23 comentaris:

belkis ha dit...

Sí, per desitjos que no quedi.
Em passaré tot el 2013 desitjant, igual que el 2012; sóc una desitjadora professional!

Et desitjo el millor. Bon any!

Carme Rosanas ha dit...

Quan de desig concentrat en poques paraules, Joan!

M'agraden els teus desitjos, que abasten a tothom...

Me'ls faig meus també, i te'ls retorno multiplicats!

Bon any 2013!!!

jpmerch ha dit...

Així siga. Bon any!

Alba ha dit...

Genial Joan, m'encanten els teus desitjos! Tant que me'ls faré també meus!
Ptons!

Elfreelang ha dit...

hem tingut telepatia! t'ho dic perquè encara que diferent el post que he escrit avui perquè surti demà parla dels desitjos també....m'encanta desitjar que em desitgin que els desitgi! Bon any de carícies i abraçades Joan!

Sícoris ha dit...

Joan, els meus desitjos coincideixen amb els teus. L'únic que trobo que hi falta a la teva llista de desitjos és desitjar que LA desitgin i LES desitgin...

I ja que hi som, aprofito per desitjar-te un bon 2013.
Per desitjar, que no quedi!

Sergi ha dit...

No són males coses per desitjar. Esperem que es compleixin els teus sis desitjos, que així hi guanyarem tots. A pel 2013!

Ssshhh ha dit...

Desitgem tots plegats, junts però no remenats, (o potser si... ;))
Molt bon any Garbi!!!

Glo.Bos.blog ha dit...

Bons desitjos! Són uns desitjos molt desitjables.

lolita lagarto ha dit...

conjugar el verb desig i fer-lo real és una molt bona espepectativa..
tot això i més per l'any nou, pel Tretze!
abraçades Joan!

Gemma Sara ha dit...

Desitjos ben macos els teus, desitjo que es compleixin!
Una abraçada per al 2013!

Joana ha dit...

Molt encertats els teus desitjos!
Bon any!

McAbeu ha dit...

Desitjar bons desitjos no està mai malament. FELIÇ 2013!!

montse ha dit...

Salut i que es facin realitat tots aquests 2013 desitjos.

Ona ha dit...

Desitjo el mateix per a tu. Moltes gràcies i prometo no ser gaire bona :)

Quadern de mots ha dit...

Per desitjar que no quedi!!!

Que tinguis una bona entrada d'any i un millor 2013

Marta ha dit...

Molt xulo això de desitjar!!! que siguis molt feliç aquest 2013!!!! T'ho desitjo amb moltes ganes i il·lusió!!!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Per un 2013 ple de desitjos complerts!! (o hauria de dir desitjos satisfets??)

Feliç any!

jomateixa ha dit...

M'agrada desitjar, que em desitgin i que us desitgeu tots!!
Molt bon any!!

sa lluna ha dit...

ummm...com m´agraden els teus desitjos!!!

Feliç 2013, per a tu i els que estimes!
Aferradetes, Sr. Gasull!! ;)

Joana ha dit...

Bon Any Garbi ple del ver "desitjar" en tots els seus temps...per demanar, no quedem jeje

Dafne ha dit...

Que el desitjar no quedi en una utopia, que tant de bo, els nostres desitjos es vegin satisfets i sinó mínimament assolits.
Que no quedi per demanar, però tampoc siguem modestos!!!

Carme Sala ha dit...

Completament d'acord amb tu Joan, mirarem de ser raonablement bons, i irracionalment feliços! ;-)

Feliç 2013!!!!!