dimarts, 16 de juliol del 2013

Relats Conjunts de la Carme


-Que vares fer quan, la teva amiga va tocar a la porta per entrar i tenies el teu xicot ficat al llit?
-Doncs fer que s’amagués dins el llit, ben acostat a mi perquè només és veies un cos.
-Va funcionar o us va enxampar?
-Tot anava bé, però la meva amiga es va estar massa estona guardant la roba a l’armari. Jo em feia altra vegada la dormida però al final.....
-Al final què?
-Coi, que no va saber estar-se quiet, i se’m va escapar un gemec que ella va entendre a  l’instant. Llavors sense més, va estirar la flassada i es va fotre a riure.
-A riure, perquè?
-Va dir que mai havia vist una cosa tant petita.
-Com va acabar la cosa doncs?

-El vaig fotre fora i vaig demanar l’agenda de la meva amiga. S'ha de deixar parlar  l'experiència.

18 comentaris:

Relatus ha dit...

Digue-li a la teva amiga que quan acabi amb l'agenda, que me la passi!

Lluna ha dit...

Home si l'agenda és compartida apunteu-me...!!! ;)))

Sergi ha dit...

Mareta, veig a les dones de la sala molt faltades... no entrarem en detalls. Quin poc tacte l'amiga, la veritat, fa lleig riure's de les petiteses d'altri...

Sílvia ha dit...

hehe, dissimula molt bé la noia! Al tanto amb les amigues, ves que no el vulgui per ella...

Glo.Bos.blog ha dit...

No diuen que la mida no té importància?
Be la feia gemegar...

Joana ha dit...

I un "conjunt" d'experiència i mida?, creu que son importants les dues!

Carme Rosanas ha dit...

he, he, he... quines coses!!!

Molt divertit el teu relat, Joan!!!

Gràcies per participar!

Rafel ha dit...

Vigila a veure quin diari publica l'agenda.

jomateixa ha dit...

Una mica mal educada l'amiga. No havia d'estirar la roba i ja que ho ha fet, podia esperar a que ell marxes per fer els comentaris...

M. Roser ha dit...

També penso que l'amiga, no ho era gaire...Mira que posar-la amb aquest compromís, jo no me'n fiaria pas...

artur ha dit...

Molt ocorrent !! hehehe

Pakiba ha dit...

Diuen que més val petita i joguetona que grosa i sosa, jajaja,no parlo per experiencia.

jpmerch ha dit...

Home, tanta estona l'amiga allà fotent amb l'armari, que la cosa al final minva.

sargantana ha dit...

aviam...pero no deiem que el tamany no importa??

coi..no hi entenc pas res !!
a mi la cua em creix...a ell potser tambe

Lydia Yuste ha dit...

Bé, sempre diuen que és més important el gruixut i saber-se moure! :)

Bon estiu, Joan!

El porquet ha dit...

Doncs jo em quedo amb les dues amigues!

Laura T. Marcel ha dit...

El teu toc sempre està a punt!
Molt ocurrent!

sa lluna ha dit...

Com és que tothom diu ... diuen que, qui ho diu??
Tothom riu amb aquest tema, això vol dir que també les ha passat?? ;)

Jo dic que...molt ben trobat, Joan!! :)
Bessets.