dimarts, 18 d’octubre del 2011

Relats Conjunts: Temps Moderns




Amb aquesta cara, m’ha costat molt fer-me passar per el noi de manteniment, crec que no s’han cregut gaire això de venir a fer el canvi d’hora i engrassar la màquina. Ara ja sóc dins,  només em cal trobar la manera de fer que aquest maleït rellotge deixi de sonar just la nit de fi d’any. Pocs minuts abans de les dotze, aquests engranatges han de deixar de  rodar.
Com m’agradarà veure tota la gent al peu del campanar de la Puerta del Sol, amb els raïms a la mà, llegint el rètol desplegable que porto a la caixa d’eines.
Ja veig a tothom, llegint amb el seu mal català.....: A Catalunya ja som al 2012, correu, correu que no ens atrapareu mai, per més que ens retalleu. 



Una aportació a Relats Conjunts

28 comentaris:

El porquet ha dit...

Un autèntic cavall de Troia català!

Assumpta ha dit...

No puc dir res més que: GENIAL!!!

M'encanta!! hahaha ostres, és boníssim!!! :-DD

Uaaaaaau A CATALUNYA JA SOM AL 2012!!

Sergi ha dit...

Hehehe, molt bona pensada! Sempre mirant de fer la punyeta, aquests catalans. El que és segur és que es quedarien amb un pam de nas! Que original, Garbí.

ricderiure ha dit...

moooolt bo!!

quina gran idea!!! es quedarien amb un pam de nas!

salut!

Yáiza ha dit...

Hehehe! Pobres madrilenyus! Tots de pasta de moniato, amb el gra de raïm a un pam de la boca, esperant que sonin els quarts... i veient llavors que van tard!

McAbeu ha dit...

Realment original. Bon relat!

Pep ha dit...

boníssim,Garbí.
Bon any nou.

Pakiba ha dit...

Genial Garbi, per molt que corrin no ens atraparan en res.

Besitos.

Carme Rosanas ha dit...

hehehe... m'ha encantat! Molt divertit i molt original!

Jordi ha dit...

Ostres, seria una mena de Jimmy Jump dels rellotges??

magazine.cat ha dit...

Jajaja, es quedarien amb un pam de nas:)

gripaublau ha dit...

Molt enginyós! Ho hauríem d'haver aplicat amb el tribunal constitucional: ho sento, ja no poden retallar l'estatut, a Catalunya el cas ja ha prescrit...

Gemma Sara ha dit...

Molt bo, a aquest Jimmy Jump no l'atraparan pas!

Persona ha dit...

Que es fotin! :P

Elfreelang ha dit...

Aplaudiments ! així es fa...au que els bombin...i per cert felicitats pel premis de c@ts!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Molt divertit i enginyós!!

Anònim ha dit...

La imaginació al poder, ets l'hòstia!

ninona ha dit...

Fantàstic i molt original. He rigut un munt.

GAIA ha dit...

Te les penses totes, eh! Molt bo!

Anònim ha dit...

En el meu poble dirien que es de tindre mala foia aixo pero sería molt bo. Un bes molt fort

Ferran Porta ha dit...

Hahaha!! Una miqueeeeeta dolent sí que ets, eh?? Bé, tu no, esclar, sinó el de... hmm... "manteniment"!

Finestreta ha dit...

jajajaja, m'ha agradat molt!

Rafel ha dit...

Quina casualitat, jo també en parlo de la nit de cap d'any.
No és el primer cop que intenten sabotejar el rellotge, un seguidor d'Uri Geller ja ho va intentar amb magres resultats.
Havia de ser un seguidor del Noi del Sucre que ho aconseguís.

;)

zel ha dit...

Hihihihihi, ja ho estic veient! bona nano!

Joana ha dit...

Només els faltaria això...ja estan prou enfadats jeje

efe ha dit...

Molt enginyós,m'ha agradat molt de veritat.Em sembla un relat intel·ligent.

montse ha dit...

Quina gràcia, miraré el rellotge quan entrem al 2012.

fanal blau ha dit...

Només per veure-ho, aniria a la Puerta del Sol! Genial!
Boníssim relat, Garbí!