dimarts, 11 d’octubre del 2011

El perill d’escalfar la llet


Un fet tant verídic com inexplicable, que he viscut en pròpies carns i que a hores d’ara encara no sé ben bé com ha anat, tot hi trobar-li una explicació lògica encara que sigui esperpèntica.
Situem els fets en el moment de escalfar un simple got de llet al microones, amb la seguretat de que era bona llet. Al moment de fer rodar la fatídica rodeta de temps a un minut i tancar la porta va fer acte de presència la mala llet. O no em direu que és mala llet que per escalfar-te-la et quedis de sobte sense ADSL. Que què carai te a veure? No ho sé.......però després de saltar tèrmics, icps i diferencials del quadre elèctric i tornar-los a donar com tot ciutadà faria....m’adono que el router de vomistar s’ha posat en pla disco mòbil i només fa que llumetes estranyes. Res d’important si tingués connexió, però no és el cas.
Que et passi això just dos dies abans d’una important gala virtual, és per posar-s’hi nerviós, sabent la rapidesa de les companyies en qüestió de servei tècnic.
La gran sort ha estat de la immensa majoria de gent que canvia cada dos per tres de operadora i resten dins d’armaris multitud de routers  a l’atur, que m’ha anat de perles per poder assistir demà sens falta a la gala virtual de C@ts.
Prometo tot i tenir microones nou......que no m’escalfo un got de llet fins passada la gala....ja seria mala llet.   

16 comentaris:

Yáiza ha dit...

Ostres, quin ensurt!! Veus? Jo aquí no tinc microones (ni router, val a dir) i no tinc aquests problemes. Clar que he de connectar l'ordinador a un misteriós endoll de la paret (no saben el que és el wifi o què?) i escalfar la llet en un cassó... coses de la vida, en aquesta vida s'ha de triar!! =P (I tots triem l'ADSL, és clar...)

Jordi ha dit...

Quina mala llet, no? (repetit, ho sé, però és el més típic de dir en aquest casos...).

Sort que ho has enLLETstit d'hora!

Sergi ha dit...

Hahaha, quina desesperació! M'agrada com has fet aquest post, no sé si realment a tu és el que primer et va passar pel cap, però t'asseguro que a mi sí, en adonar-me que no tinc connexió el primer que em passaria pel cap és 'merda, la gala!!'. Me n'alegro molt de que al final hi puguis ser, no em perdria per res del món veure't amb els teus calçotets de màniga llarga!! I ja ho saps, res de conductes de risc d'aquí a demà, la llet ni tocar-la!

Carme Rosanas ha dit...

Ostres, garbí! Com se t'acut escalfar un got de llet un parell de dies abans de la Gala dels cats! És que tens cada cosa! ;)

McAbeu ha dit...

Tan bona que és la llet fresqueta de la nevera!!
Bé, sort que al final tot s'ha pogut arreglar. ;-))

Catalina Cerdó ha dit...

Es veu que algun foLLET ha vengut a ca teva a fer-te la guitza... ves en compte!!

Ferran Porta ha dit...

Hahaha!!! Perdona, no hauria de reiure que segur que t'has estressat ben estressat... però és que fa gràcia!!! (bé, i perquè has solucionat el problema. Si no, t'ho prometo, no m'hauria rigut :)

òscar ha dit...

Ostra, no sé quin microxip raticulià hi ha dins dels microones però el meu també ho fa. Bé, no es carrega l'ADSL només; s'ho carrega tot.

Com li pegui per assistir a la gal·la dels Cats armarà, com Paco Martínez Soria, un betlem considerable.

Moooooooolta sort per demà, companyer!!!

El porquet ha dit...

La llet ben freda fins demà passat, que encara fa caloreta i amb unes culleradetes de Cola-Cao encara fa de bon entrar un batut de cacao fresquet!

Però tu, en comptes de microones deus tenir un macroones no? T'ha fet saltar, ploms, tèrmics i router...

Anònim ha dit...

S'han encreuat els cables, tot s'encomana... El món està boig!!! Ah, i sort als premis!!!Molta energia positiva :-)

Joana ha dit...

Quin ensurt! De mala llet en corra molta, vigila i esquiva!

sargantana ha dit...

vist que tot ja esta soluvcionat no queda mes que dir..
bona sort !!

rits ha dit...

I tant que res d'escalfar llet amb micro!!! que avui és un gran dia!!!!!

i per cert, m'agraden moltíssim els canvis que has fet al blog (vaig un pèl enderradira i potser ja fa dies, xò els he descobert avui i m'agraden molt!!)

Eduard ha dit...

Quin espant! Menys mal que ningú no a sortit ferit.

Pakiba ha dit...

JAJAJAJA quinas cose et passen!!.

MOLTISIMA SORT AMIC.


una abraçada.

RaT ha dit...

El que deia més amunt, ets un crack de la quotidianitat.