diumenge, 6 d’abril del 2014

La pell que tapa la punta

Quan somies en una cosa i sense voler imagines com amb tota la seva llargada i agafant-t’ho per la base s’enretira la pell avall, mostrant aquell cap arrodonit i brillant que espera ficar-se coll avall, en la seva totalitat si la gola ho permet, al temps que girant els ulls sota el so inevitable de oh.... en vull més. Només et queda esperar, que arribi el moment de ser cridat a la taula de calçots per repetidament pelar, sucar, engolir, llepar i més .....més......més, fins que la teula buida, anuncia que estan apunt de fer acte de presència les botifarres i pa amb tomàquet.
Tot això amanit amb bona companyia, sota un sol radiant i al bell mig de la natura, fàcilment ho podria catalogar d’orgia, en aquest cas gastronòmica però de plaer assegurat.

Amb les piles carregades....molt bona setmana a tothom, hagi o no hagi.....engolit.

12 comentaris:

Lluna ha dit...

No he fet calçotada encara, però hem dinat a casa la mama, estofat de jabalí, crec que tb haurem carregat piles per la setmana... :P

Carme Rosanas ha dit...

:) M'alegro de la carregada de piles...

Relatus ha dit...

El millor és la salsa :-)

M. Roser ha dit...

Ui, Joan ets un golafre...Jo en aquesta orgia, no hi faria gaire mal, els calçots no són pas el meu plat preferit...A la bona companyia, a la natura, tot ben amanit amb un sol radiant, si que m'hi apuntaria...
Que tinguis una bona setmana.

Sergi ha dit...

Mira que avui era fàcil, però m'has tingut ben despistat! Al final seré l'únic català que no ha anat de calçotada aquest any, serà possible?

Joana ha dit...

Jo tampoc he anat de calçotada, ja en som dos veig..
Això de fer-hoen públic, engolir, i a pèl... no m'acaba de convèncer! :)

xavier pujol ha dit...

Al començament sembla que parlis d'una altra menja...
M'agraden les calçotades, i enguany en portem unes quantes. El pitet és opcional però sense guants!!

Fita

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Aquest any encara no n’ha caigut cap... quines ganes, que bons!!!!!

GEMMA ha dit...

Abans d'endinsar-me en la lectura del teu text, he pensat... anirà el tema de calçots.. I ves per on que l'he encertada, i això que a l'inici semblava una altra cosa, com bé ens tens acostumats als teus seductors girs.

sa lluna ha dit...

Doncs jo tampoc els he provat aquest any, en substitució (de moment i com la xocolata) m'he engolit un plàtan molt saborós. ;)
Celebro que ho passéssiu tan bé, bona companyia, espectacular paisatge i un dinar ... suggerent.

Aferradetes i bona setmana! ;)

jomateixa ha dit...

Ets realment bo!
;DD
Amb una bona mida i una bona salsa, la cosa no pot fallar.

rits ha dit...

oooh! me n'alegro molt per tu, xò caram, aquest any, ni n'he tastat ni olorat ni un!!!