diumenge, 13 d’abril del 2014

A veure si aprens

Hem sortit a passejar, i tu llegint el twitter. Després a la botiga de roba estaves més per el whatsapp que per mirar si em quedava bé la faldilla. Quan hem anat a visitar als meus pares no has parat de mirar vídeos que els teus amics t’havien enviat. Al teòric sopar romàntic xatejant al facebook amb no sé qui. I m’has fet portar el cotxe, de tornada, perquè volies mirar el resum del partit al teu estimat smartphone..........
Ara que estem al llit, em busques? Doncs saps que et dic? Que la fiquis a la funda del teu collons de telèfon mòbil, home.

17 comentaris:

Lluna ha dit...

Ai, ai, ai, no li veig futur jo a aquesta trio!!

Audrey ha dit...

M'has fet riure!. La tecnologia és un problema, quan si deixem que posi el nas a tot arreu.

Feliços somnis analògics!

Maria ha dit...

No li falta raó a la noia, no...

Sergi ha dit...

Em pensava que a l'hora del llit el telèfon el reclamaria ella per posar-lo en funció vibració i ell que es foti.

Glo.Bos.blog ha dit...

És que d'aquesta manera una perd l'interès. Les coses no es fan així, home!
Clar que si està tan enganxat segur que és consolarà ràpidament. El Smartphone és un bon consolador...

Joana ha dit...

Digues que sí!

Unknown ha dit...

Jaja Q bo!

xavier pujol ha dit...

Teconologia actual, refrany antic:
"Tal faràs, tal trobaràs".
I en aquest cas podríem dir: Tal faràs, tal no fotràs.

Fita

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

La tecnologia acabarà amb el romanticisme.

Sílvia ha dit...

haha, una venjança molt poètica!

sa lluna ha dit...

Vols tassa, tassa i mitja!
Tot i així, em sembla que hi trobarà solució aviat, realment addicte al sexe no és i la paraula "romàntic" no és al seu diccionari.
Maleïts artefactes!! ;)

Bona setmaneta, nin!
Aferradetes.

jomateixa ha dit...

Ole, ole!!
s'ho mereixia.

M. Roser ha dit...

Vaja, això no és vida...Bé per la noia!

artur ha dit...

Jo crec que a mes d'una i una, els hi diran això alguna dia !!
Molt bo !
Bon dilluns !

Relatus ha dit...

Ben dit!!

Elfreelang ha dit...

hi ha gent que està obsessionada....s'ho ha buscat!

Elfreelang ha dit...

hi ha gent que està obsessionada....s'ho ha buscat!