dimarts, 29 d’abril del 2014

Aquell moment tant intens

Els pobles són petits i a l’hora d’esmorzar tots els espècimens s’ajunten al mateix bar, granja, taberna o el que sigui de que disposa el poble.
Amb el meu cul ben posat a la cadira, observo com entra, com cada dia el director de La Caixa, encorbatat que fins i tot no lliga amb l’ambient casolà que es respira a la granja. Agafa el ritual de cada dia de diari, mini, tallat.
Ell ni s’adona de dues dones, que detecto com no habituals del lloc, prenent seient a menys d’un metre d’ell que està amb la cara enfonsada al diari.
Ara és quan ve lo bo, elles dues comencen a criticar sense mesura a la seva entitat i als qui hi habiten; que si no serveixen per res, que només saben cobrar comissions, que si has de demanar els diners un dia abans, que es foten esmorzars d’una hora.......
Jo miro la dependenta i riu, miro el director i encara enfonsa més la cara al diari, les miro a elles i continuen trinxant sense mesura, em miro a mi mateix i també ric. 
Mare meva quin moment, tant intens que ni tant sols es va defensar i això que valia la pena parlar amb elles, molt la pena.

12 comentaris:

sa lluna ha dit...

Mira que no aprofitar el moment per oferir-se amb un bon paquet ... d'accions!! ;)

Aferradetes! ☺

Sílvia ha dit...

hehe, no hauria donat a l'abast amb totes dues...

xavier pujol ha dit...

O "la Caixa" o "la faixa"

Fita

M. Roser ha dit...

Avui també hauria estat de les que criticaven, jo...Ho dic perquè m'he discutit amb l'empleada de la Caixa, per culpa de les comissions i és que et cobren per tot, no hi ha dret!!!

Carme Rosanas ha dit...

Jo també m'apuntaria a criticar la caixa, i encara ens quedem curts.

Sergi ha dit...

Devia ser digne de veure, vas assistir a un gran espectacle!

Glo.Bos.blog ha dit...

Avui has esmorzat de gust. Doble satisfacció.

Relatus ha dit...

Buf, les vegades que ens deu haver passat això sense que ho hagim arribat a saber mai! Ara faltaria saber si la critica és justa o no (no vull dir a La Caixa, que segur que sí, sinó a l'empleat)

Elfreelang ha dit...

molt intens sí.....i a més espectacle de franc

Joana ha dit...

Potser no gosa defensar lo indefensable?.
Sap què te a casa...

rits ha dit...

No es va atrevir, què poruc!

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

segur que si ho intenta no el deixen obrir boca!