dijous, 22 de març del 2018

Posar-la bé


-Què mires tant fixament?
-A tots aquests homes, a veure si algun fa per tu.
-No tinguis pressa doncs, estic molt bé.
-No diguis ximpleries que t’hem de casar.
-Per què?
-Per tenir un futur, una companyia, un home a casa. Ves quines bestieses de preguntar.
-Au va mama, si em fa més companyia l’ampolla aquesta de refresc, que qualsevol d’aquests. A més no n’hi ha cap de guapo.
-Com ho pots saber si ni tant sols els mires?
-Amb una repassada quan he entrat n’he tingut prou. Per cert, una pregunta; si tots porten barret, això és una casa de barrets?
-Com vols que et casem si ets així de bleda? A veure, si això fos una casa de barrets, que coi seria jo?
-La puta mama, com vols que ho sàpiga jo?
-Filla, no siguis barroera, pronuncia bé i posa totes les comes. 
-Si mama....... coma després de sàpiga.

Per els relats conjunts del més de Març

12 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Pobreta, ara me la volen casar per força... ni cas, noieta, ni cas!

xavier pujol ha dit...

El que li hauria de dir la mare és allò de:
"Val més sola que mal acompanyada"
Sense comes.

M. Roser ha dit...

La meva mare sempre ens deia" com a casa no estareu mai bé enlloc...Era molt moderna per l'època que li va tocar viure, mai ens havia incitat a casar-nos, com feien les altres mares!
Bon vespre , Joan.

Joana ha dit...

Això de "per tenir companyia" em sona molt!
I si no en vol?.
Com sempre molt encertat!

rits ha dit...

Molt agut! Pobra noia, però noies com ella, amb resistència al que s'espera per ella. Potser encara no sabia que podia triar. Però segur que ho va descobrir.
Ais, les comes....

Sergi ha dit...

Ja fa bé, ja. La mare que es fiqui en els seus assumptes!

Elfreelang ha dit...

així m'agrada sobretot vigilem l'ortografia ...molt bon relat!!!!

Montjuïc poètic ha dit...

Ha,ha,ha!
Tot aclarit!!!

jomateixa ha dit...

Aquest jovent, posa títol a tothom...

Pakiba ha dit...

Tan acertat com sempre. Et unic

Una abraçada.

Rafel ha dit...

Ja passa amb això de menjar-se les comes.

cantireta ha dit...

Qui coma passa, frase rasa empeny!

Muacs! :-)*