dilluns, 5 de desembre del 2016

No ha pogut ser

Ho he intentat, però no ha pogut ser. Volia fer pont, però les coses no han sortit sobre el previst i he tingut que claudicar.
El pont previst el volia fer sobre la constitució, treballar per després poder fer quatre dies, però qui té el cul llogat no seu quan vol. 
M’hauria agradat molt treballar dimarts, fer-li un pont a aquesta constitució que no em representa i que ens té esclavitzats a una colla de feixistes d’ultra dreta. Perquè si la democràcia s’empara amb la constitució, quin sentit té fer-li una festa si no ens deixa decidir el nostre futur. Hipòcrita tot plegat no?  

9 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Llàstima, doncs... hagués estat bé!

Joana ha dit...

Tantes coses ho son benvolgut....

Sergi ha dit...

Doncs jo he agafat vacances a la feina per poder treballar en una altra banda, sense cobrar, això sí. Si hagués volgut treballar específicament aquest dia segurament no m'haurien deixat, ja no em van deixar el 12 d'octubre, però bé, encara que no estigui amb els meus experiments, feina no me'n faltarà...

Consol ha dit...

No crec pas que aquesta Constitució representi al meu poble, Catalunya. Potser representa al govern del poble que oprimeix i colonitza als altres. I diuen que la volen canviar per fer-la un búnquer encara més fort.

jpmerch ha dit...

Jo hui estic treballant, el senyor Montoro no ha volgut que faça festa.

Elfreelang ha dit...

les paradoxes i hipocresies són avui el més present bars i botigues obertes ....en que quedem....s'han saltat la consti? uns si i sltres no? mira que podien haver triat dies però per fastiguejar van triar el 6 que era la data del referèndum sobre la idem, podrien haver triat la de l'aprovació a les corts, la de publicació etc tanmateix me la bufa ....la consti vull dir

Gemma Sara ha dit...

Trobo que s'hauria d'actualitzar el calendari festiu, no només políticament, també del pes religiós de la tradició, perquè la Immaculada concepció, tela, però amb el temps i una canya...!

xavier pujol ha dit...

Tinc la sort de tenir una neboda que avui celebra anys.
Així tinc quelcom a celebrar. I res més!

Alfonso Robles Motos ha dit...

No hem de confondre les coses. Molta gent, durant molt de temps va lluitar per tenir una Constitució, quan es va aprovar va ser aclamada per tots, bé per tots no, els majors defensors que té avui no la van votar, la dreta no va demanar el vot per aprovar-la. El problema sorgeix quan els governs fan servir una llei que sobretot ha de ser dinàmica i actualitzada a cada moment, dic utilitzen una norma per encaixonar, per impedir que un poble pugui decidir el que vulgui. Per exemple, per què no es pot demanar una revisió per veure si es vol monarquia o república, per què una cosa que es decideix el 1978, adequat a aquest moment ja és una llosa que tindrem sempre a sobre. Aquí està la qüestió.