dilluns, 19 d’octubre del 2015

Aviso, us queden dotze dies

Doncs sí, queden dotze dies per tancar el concurs pràctic de seixanta-nou....paraules.  Les coses estan bé,  però hem d’acabar de captar aquella aportació que encara no ha arribat, als indecisos i potser la participació forana del país. Cal captar fins l’últim relat i aconseguir una participació massiva.
Jo ja tinc la feina feta, us poso foto del regal que algú amb sort s’emportarà  i algú amb més sort encara, el compartirà.
Ja quasi ho tenim, només ens cal un últim esforç, ara és l’hora, voteu participeu i que hi hagi molta sort en el recompte sorteig.

Gràcies per endavant, us esteu portant com campions

ja el podeu veure....ara falta saber qui el tocarà

11 comentaris:

rits ha dit...

Gràcies per l'avís! aviam si em dóna temps de fer un segon relat!

xavier pujol ha dit...

A veure si torna la musa en forma de dos números.
Un d'ells capgirat

Sergi ha dit...

Jo ja he fet els dos que permetien les normes. Ara només em cal esperar pacientment a rebre el premi...

Glo.Bos.blog ha dit...

Ei, a veure si arribem als 69 relats de 69 paraules.
He contat i semble que en falten 13!!!
Ànims!

Joana ha dit...

Jo he complert! :)

jomateixa ha dit...

Hi havia premi?! Què bé, jo també he fet els deures, molt divertit participar-hi i llegir els altres relats ;D

Carme Rosanas ha dit...

A veure si arribem als 69 relats... com que tenim permís de reincidència, encara sóc capaç de tornar-hi. ;)

Indecisos, endavant ja!!!!

M. Roser ha dit...

Aquesta setmana t'enviaré el segon...Que ja fa dies que s'espera!

Bona nit, Joan.

sa lluna ha dit...

Encara et manca el meu, o els meus. Darrerament no em visiten els musos però faré tot el possible per arribar a temps.

Una aferrada!

cantireta ha dit...

Pro... en dubtaves? Les mirades sornegueres fora del Zurich (ah, aquella tarda gloriosa...) ja pronosticaven que t'hi ajudaríem....

Abraçades, salero... compta amb mi.

Elfreelang ha dit...

Joan avui mateix envio un altre ....no sé que em passa però no estic gens inspirada en fi tot sigui per participar , per cert el segon no arriba ni a les 69 paraules