diumenge, 6 de setembre del 2015

Concurs de 69

Ara que les temperatures de l’estiu han fet rebrotar alguns seixanta nous, de manera escrita, i davant la pregunta d’algú interessant-se per la seva dificultat, m’he proposat de demostrar que no és gens difícil. Com? Incitant, ordenant i motivant.
Incitar és fàcil, potser el difícil és que la gent segueixi, però per provar tampoc es perd tant. Proposo que  fins a finals d’octubre qui vulgui participar pot enviar-me un correu amb un word, amb un o dos micro contes de seixanta nou paraules.  El tema tot i que el sabeu i agrairia la temàtica, us el deixo lliure sempre que sigui un relat.
Ordenar no és més que feina de rebre, revisar i publicar-los al meu bloc per tal de que estiguin tots unificats a un mateix lloc i que tothom pugui llegir o inspirar-se. També el podeu penjar al vostre i fer-ne publicitat.
Motivar és potser el més difícil, per això tirarem la casa per la finestra. El guanyador/a del concurs rebrà a casa seva, o al lloc indicat, un regal que consisteix en una nit d’hotel amb esmorzar per a dues persones, per tal de continuar practicant els 69, o el que s’escaigui. Cal aclarir que, gràcies a unes meravelloses capses, es pot triar entre molts llocs, amb un ampli ventall de dates o altres experiències.

Normes: Les paraules del títol del relat no es compten. Es donaran com a bons els relats que l’eina de word comptabilitzi com a 69. Si algun no compleix avisaré al propietari perquè l’ajusti i me’l torni enviar. Feu servir la vostre imaginació més trapella...  Pot participar tota persona que en tingui ganes. S’enviaran els relats a garbí.24@gmail.com junts o per separat, amb el vostre nom o nick i adreça de correu electrònic. 

El sorteig es farà assignant números a cada relat i s’emportarà el premi el que coincideixi amb els dos últims números  cupó de l’ONCE del divendres 13 de Novembre. Podeu enviar relats fins al 31 d’Octubre.

Què, us animeu a fer un 69?... i dos? Va que sé que podeu.....jo entre mig també aniré publicant  algun,  que òbviament no entrarà a concurs, per anar fent boca.

35 comentaris:

Sergi ha dit...

Homeeee, com ens podríem negar a participar! M'encanta la idea. He sentit publicar el recull de 69s? És que ara que ja tinc el Zurich a casa ja ho vull publicar tot. I només una coseta, ves-m'ho recordant... hi ha temps i hi vull participar, però estic de campanya electoral, ya tu sabe. No sé si tindré el cap massa a lloc per 69s...

Carme Rosanas ha dit...

Jo ja et vaig dir que m'hi apuntava i que quan ho anunciessis, ho repetiria al meu blog...

O sigui pots comptar amb el meu relat. Si me'n surto prou bé podria ser que fossin dos i qualsevol dia d'aquesta setmana m'enduc la idea al meu blog, enllaçant aquest teu post on hi ha totes les bases, normes, dades i premis.

Per cert ... I jo que creia que això del premi ho deies de broma... T'has quedat smb mi, Joan!

sa lluna ha dit...

Norma principal: el/la guanyador/a publicarà fotos de la nit d'hotel!!
(D'aquesta manera ens traiem uns quants "competidors" de sobre) ;)

Ja quan em van parlar al Zurich em va semblar una bona idea, tot i que et vaig dir que és molt difícil el que tu saps fer. :)

Ho provaré!!
Aferradetes ... aquestes virtuals.

cantireta ha dit...

M'agraden les teues propostes escrites! M'apunto un 69... ah, no que eren 2...o sigui, 69 multiplicat per 2 fa 138. No són km/h, oi? Quina suor m'ha entrat de cop i volta... i no hi ha policia blocaire, oi? Vull dir que si amb un cop d'accelerador arribo a aquesta velocitat...o amb una calculadora, dividint, tornaria a 69 un altre cop. Ho he aconseguit, 69 paraules! Salero, m'apunto!

:-)****

Joana ha dit...

Seré breu que el de la XeXu sembla la resposta que jo diria! Va, apunta... :)

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Per provar no perderen res.... Al menys ho intentaré :)
Bona iniciativa, Joan

McAbeu ha dit...

M'has agafat en plenes vacances blogaires però com que dones tot el mes que ve de coll també m'hi apunto. Ja veurem si em surt alguna cosa digna d'enviar-te-la però no dubtis que ho provaré. Compta amb mi.

Montse ha dit...

Intentaré recordar la teva proposta engrescadora es una bona motivació

Montse ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Montse ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
jpmerch ha dit...

Tot i que seixanta-nou paraules són massa paraules per a un conte meu, participaré. I que conste que el premi no té res a vore. ;)

sa lluna: si el premi és per a dues persones, qui farà les fotos? Jo no tinc pal per a fer selfies.

Laura T. Marcel ha dit...

Ja que m'he perdut la trobada al Zurich, espero poder fer el/s meu/s 69. A veure que en sortirà! De moment poso a carregar la bateria que la tinc totalment out.

xavier pujol ha dit...

Benvolgut Joan, gràcies per la iniciativa.
Hi anirem pensant. És un número simpàtic i plaent.

sa lluna ha dit...

Jp:Si són dos potser s'altre en tingui? el servei d'habitacions? la càmera damunt la tauleta de nit? ... Vols dir què no és possible? ;)

Gemma Sara ha dit...

It sounds good tot plegat! Ho provaré!

Galionar ha dit...

D'aquestes coses parlàveu al Zurich, quan vaig marxar? Marranots! És que no se us pot deixar sols! :) :) :) Aquesta vegada no m'ho perdo, ja em pots apuntar!

Consol ha dit...

Una iniciativa fantàstica. M'hi apunto malgrat que 69 paraules em semblen moltes per mi.

Glo.Bos.blog ha dit...

Doncs jo també m'hi apunto. A veure si em ve una inspiració... ben trapella!

Ada ha dit...

Jo també m'apunte! i el premi, si és real... mola mogolló!!!!

jomateixa ha dit...

Ja saps que a mi m'agraden molt els jocs, i els microrelats, i els 69 també... vull dir els teus 69... vull dir els que escrius...
vull dir que val més que no digui res més i em posi a pensar, que el que trobo més difícil és quadrar-ho al nombre exacte!

Elfreelang ha dit...

m'hi apunto però a veure si ho entès te'l envio al correu i alhora el publico al blog o només l'envio?

Barbollaire ha dit...

69...
69...
i a mi que em sona d'alguna cosa aquest número...

Doncs res, jo ho rumio...

;-)

Relatus ha dit...

De moment em comprometo a pensar-hi, però és que jo sóc de enrotllar-me més. Veig que no et faltarà participació, genial.

fanal blau ha dit...

Hahahahahahahha!
Genial, Joan. Veig que el Zurich va carregar piles.
Una proposta excitant! M'hi apunto!
:)

Unknown ha dit...

Ei, Joan, el meu 69, que avui publicaré al blog "El que em passa pel cap".
Crec que és un 69 pelat, ni més ni menys.
Ho he fet el millor que he sabut. :)
Una abraçada!
Glòria

He provat de enviar-ho per correu electrònic però me'l rebutja. (?)

Teresa Ribera ha dit...

Un bon repte esportiu el 69! He he...No prometo res, potser em quedo només de "mirona".

Roselles ha dit...

També m'apunto :)

AlfredRussel ha dit...

Jo també m'hi apunte, a veure que passa ;) Salut!

rits ha dit...

I tant que m'hi apunto!
aviam si m'hi poso!!!!

Núria Freixa Domènech ha dit...

La Nurieta miramelsmots ens ha fet arribar aquesta proposta engrescadora, a veure si ens hi posem...

Núria Freixa Domènech ha dit...

La Nurieta miramelsmots ens ha fet arribar aquesta proposta engrescadora, a veure si ens hi posem...

montse ha dit...

Fet, ja ho has rebut?

Ferran Molina ha dit...

Deures fets. Continuaré practicant

Sergi ha dit...

Jo també m'hi apunto. T'he enviat ja el mail. 2 cops perquè el primer he copiat l'adreça directament i sospito que l'accent no hi anava.

Albanta ha dit...

Em sembla que arribe encara a hora... Vaig a ficar-me a la feina...

69 paraules... Segur que m'has de recomptar, que aquesta eina del word no l'he feta servir mai.

I del premi... si em toca ja en parlarem!

Besets des del sud