dimarts, 29 de juliol del 2014

Tanta il·lusió

Esperava amb ganes de poder ensenyar cos, havia aprovat amb nota l’operació bikini, s’havia comprat roba d’aquella que fa girar ensenyant esquena fins on perd el nom, per una vegada havia pogut ajuntar les seves vacances i gaudir de molts dies junts a la millor època  de l’any. Inclús tenia molt a tocar un parell de joves, que al seu crit, anirien a fer-l’hi companyia a qualsevol hora. Ho tenia tot apunt, però faltava el més important, que l’estiu fes acte de presència.

16 comentaris:

Lydia Yuste ha dit...

A mi m'ho pots ben dir que fins setembre RES DE RES. No hi ha estiu per mi si no tinc vacances.

Continuo tan blanca com de costum.

Una abraçada, Joan!

xavier pujol ha dit...

Que no s'amoïni si no es posa morena. Hi havia una cançó al 1967, de Procol Harum que es deia A Whiter Shade of Pale("Con su blanca palidez") Mai no vaig entendre la lletra en anglès, però m'imaginava una dona de pàlida bellesa.

Sílvia ha dit...

La perfecció costa d'aconseguir! Però jo crec que ella ja porta l'estiu dins seu, que ho aprofiti igualment ;)

Sílvia ha dit...

Ara m'adono que podria ser "ella" o "ell"... No sé perquè m'he imaginat una dona!

jpmerch ha dit...

L'estiu tard o d'hora sempre acaba presentant-se, no així les vacances i els calés.

Gemma Sara ha dit...

Ostres, doncs jo m'he imaginat un home, no sé per què. També la fan, l'operació bikini, bé, algú hi deu haver... Que miri bé, que l'estiu ja el té aquí.

Gemma Sara ha dit...

Ostres, doncs jo m'he imaginat un home, no sé per què. També la fan, l'operació bikini, bé, algú hi deu haver... Que miri bé, que l'estiu ja el té aquí.

Carme Rosanas ha dit...

Si ho té tot tan ben preparat... que en gaudeixi igualment!

L'estiu sempre arriba una hora o altra...

Carme Rosanas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joana ha dit...

a gaudir, ni que sigui amb esgarrifances! :)

Sergi ha dit...

A veure, si tu sempre penses en el mateix, i ja té els dos joves preparats, ja em diràs tu perquè cal que l'estiu faci acte de presència. Dins l'habitació la temperatura tendeix a pujar...

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

que gaudeixi les vacances, l'estiu arribarà i segur que l'acabarà per asfixiar. Així es l'estiu, es fa esperar i desprès és fa odiar.

Montse ha dit...

anem a cercar l'estiu, a les vacances sempre hiha estiu, a lluir tot l'esforç merescut, i a gaudir-lo

M. Roser ha dit...

La veritat és que ha ensopegat un estiu que li està fent la guitza...
Potser a l'agost encara podrà agafar una mica a de morenor!
Bon vespre, Joan.

Glo.Bos.blog ha dit...

Esperant l'estiu se li passaran les vacances. Sempre s'ha de tenir un plan B, per si de cas.

sa lluna ha dit...

Pels qui ho tenen tot a punt, el sol brilla cada dia!! jejjje

Per exemple jo mateixa: demà marxo de vacances, de l'operació bikini me'n fot, també si fa sol o no, el que si em posa molt contenta és que tinc 16 dies fora del treball i penso passar-m'ho de conya!! ;)

Aferradetes ☺