Tenim una cosa que és
gratuïta, encara que sembli impossible, queixar-se de veu no té cap taxa.
Potser això fa que siguem molt
generosos a l’hora de deixar anar qualsevol crítica per simple que sigui, total
com que és gratis.
L’altre dia dinant en un restaurant,
vaig escoltar com una persona de mitjana edat (uns 70) va cridar al cambrer per
recriminar-li que la torrada que l’hi acabava de servir tenia un forat
excessiu. Com que el client sempre té la raó es va oferir a canviar-la, cosa
que oportunament va refusar.
Si comptem que el lloc en
qüestió, pots demanar tot el pa que et
vulguis menjar sense problema, quin sentit té queixar-se d'una bajanada
així? La veritat, no ho entenc, potser ens estem tornant massa torra punyetes?
17 comentaris:
Si podia menjar tot el que podia, si que era un torra punyetas o millor dit un torra coll....
Queixar-se per molta gent és com un plaer... ho fan sense ni pensar-ho... a vegades com en aquest cas, ni per obtenir un canvi o una solució.
Escolta, trobo que aquest post és massa reduït, també trobo que podies posar doble espai entre els punts i apart, la lletra una mica més gran ... no. no el modifiquis per mi, ara ja està fet! :)
Aiiii Senyor, quina creu!!
Nanit, guapo.
L'altre dia vaig anar a cal fotograf i davant meu una dona va tornar unes fotografies perquè no li agradava el color.
Quan va ser fora vaig estar veient-les i et juro que tenien tots els colors ben definits.
Jo crec que ella te un problema de vista o de consciència ¡¡
bona nit,
Si el lloc en qüestió permet consumir més pa sense augment de preu, llavors la queixa no tenia massa sentit. Una altra cosa és que la torrada constituís l'àpat, i si està foradada, et foten la meitat del sopar enlaire.
En aquest cas potser si.
Però en general, crec que ens queixem poc.. :)
La qüestió és queixar-se, per tot!
Sobretot si després no accepta el canvi que li ofereix amablement el cambrer. Ganes de fer-se veure.
Tu menja tot el pa que vulgues que com està ple de forats et quedaràs amb gana.
Si el forat era gros, la queixa estava ben fonamentada.
A alguna gent els agrada sentir-se amb poder sobre altres, i s'aprofiten d'això que tu dius que el client sempre té la raó per desfogar-se de les seves altres limitacions.
Ens queixem per nimietats però crec que ens hem de queixar quan el servei que ens donen no és el que esperem.
Ja sé que filaré prim però si demanes pa amb tomata i no veus ni la tomata ni l'oli de tant mal fet que està , s'ha de dir.
El forat del pa...no sé què dir-te :)
El meu pare en deia pa borat .
hi han persones que viuen amb tanta opressio que nomes es poden queixar del forat de la torrada !!
tot desfoga!!
molts petons Joan
li devia semblar un forat gran ...després diuen que la mida no importa!
Queixar-se està bé si es tenen motius.
Però queixar-se de vici és un vici molt lleig. Ganes de cridar l'atenció!
Hi ha gent que es queixa per motius petits i sense importància, i en llocs on sap que amb raó o sense, la seva queixa serà escoltada (per exemple, a un restaurant) perquè no tenen el valor de queixar-se amb força i contundència de les coses realment importants.
I ara vaig a presentar una queixa perquè crec que al formatge de gruyère que vaig comprar l'altra dia al mercat li falta algun forat.
No sé pas!!! Queixar-se per això és una bajanada, si l'hagués de pagar ho entendria, però si no... ja es ben bé que ens queixem per vici!!
Bon final de diumenge!!!
Publica un comentari a l'entrada