diumenge, 4 de desembre del 2011

Esclata-sangs


O pinetells, pinencs, rovellons d’obaga ......o qualsevol altre nom que se’ls pugui donar no trauran mai per mi el gust que doblement em donen.
El primer plaer es trobar-los amb tota la seva ufana i que et donen una alegria quan veus per exemple això.


Com que de mica en  mica omples la pica, sense adonar-te et trobes que al cap d'una bona estona el resultat pinta prou bé, tant que no cal decidir que faràs per sopar.



L’altre plaer es quan un cop nets els poses damunt d’unes brases acompanyats de qualsevol altre petitesa que sigui de gust per el nostre estimat paladar.


Podria posar més fotos per el després de........però considero que no cal abusar del vostre temps.........

17 comentaris:

Yáiza ha dit...

Una foto de la cara de satisfacció post-banquet seria perfectament adequada!! Bon profit!

Anna Griera ha dit...

xDDD se'm fa la boca aigua! però quina bona pinta! Garbí no te'n perds ni una eh!! per aquí al nord viviu molt bé!! carai carai! :)

lolita lagarto ha dit...

veig que ets un homo boletus d'última generació..
jo en vull uns quants i fer-me un "revoltillo" :)

Elfreelang ha dit...

Quin bé de deu de bolets! quina bona pinta! ara fa anys que no vaig pel bosc a caçar-los i prefereixo menjar-me'ls! que vagi de gust!

Sergi ha dit...

Jo no sé què posarà al teu epitafi, però el que no podran dir mai de tu és que no eres un home de bon menjar i d'àpats com déu mana. Amb el menú que ens mostres, gustós seuria a la teva taula. Caram, quin bé de Déu.

Catalina Cerdó ha dit...

Veig que no el perds de vista al teu objectiu!!! Ummmmmmmm... quina pinta!

AlfredRussel ha dit...

i després de tots aquests anys, encara no sabria dir què em fa més goig, si collir-los o menjar-los... pel sud, esperant el moment oportú (hui no ha pogut ser, potser despús-demà...). salut i bon profit!

Pep ha dit...

No vagis a dormir d'hora, amb el tec que veig que hi hagut et recomano una bona caminada, amb uns quants estiraments de panxa i veure molta aigua abans de fer sofà.
Poasar música de relax, no posar la televisió, i en postura de lotus, com si estiguessis meditan, fer la reflexió següent:
No hauria d'haver convidat als amics blocaires a tan fabulosa taula??

cantireta ha dit...

Què he de fer per fer-me amiga teva i gaudir d'aquesta orgia vermellosa? :D

rits ha dit...

Quin cistell!!!!!!!!!! el més xulo, per mi, és trobar-los. Després em canso deseguida, amb un parell o tres ja en faig!! hehehehe

Eli ha dit...

Ummmm!!
Quin tiberi!!!! Renoi!!!!

Estic a temps de venir a sopar???
;)

El porquet ha dit...

Ni del nostre temps ni de la meva indignació i enveja insana! Jo que vaig fer un intent fa setmanes i vaig trobar la meravellosa quantitat de .... 3 fredolics!

Bé, també he de dir que no és que jo sigui un gran buscador de bolets!

Bon profit!

Pakiba ha dit...

Aixó no se val, en fas dentetes desprès que ja t'has menjat sensa ni una petitas invitació.

Anònim ha dit...

Collons!
Què bé ens cuidem i quina gana m'has fet venir tot i que siga quasi la una de la matinada! :)

L'altre dia vaig fer una truita amb bolets i em va quedar digna del paradís...

Una abraçada, senyoret! :)

Carme Sala ha dit...

Coi de fotos! Mira que fa poc que acabo d'esmorzar i m'has fet venir una salivera!!!
Mmmmm! :-)

magazine.cat ha dit...

Ja he comprovat en altres fotografies semblants que et cuides, i trobo que fas mol be!!! :))

lisebe ha dit...

ummm que bons !!Saps ahí em van portar una cistelleta plena de tot una mica i m'agradan tant que em fa pena menjar-los, per si s'acaban aviat!!

Petonets i bon profit!!