dilluns, 7 de març del 2011

I+D

Sempre penso que vivim una eterna primavera, no perquè cada any tot floreixi més aviat, sinó per la quantitat de capullo que ens envolta tot l’any . Ara els ha donat per fer una sèrie de canvis que ens proporcionaran una baixada del cost en l’energia que suposo ho veurem en la baixada d’imposts (quina fé).

Ara que volíem anar a 130 kms hora, a Madrid ens diuen que no, que ara toca una temporada encara per definir, anar a 110 amb uns pneumàtics eficientment subvencionats, que caldrà estiguin en bon estat per la poca quantitat lumínica que hi haurà. No sé qui ha estat el que ha fet el càlcul, però us imagineu anar a 110 per aquelles autovies desèrtiques, que hem pagat nosaltres, del estado de la nación. Potser ho fan perquè la gent al anar més poc a poc pugui admirar tot el que s’ha fet i substituiran el popular brau negre per cartells anunciant “mira lo que nos pagan los catalanes” i així guanyar-nos la simpatia d’ells.

Diuen que per sortir endavant hem de recórrer al I+D, jo ja m’hi he posat, i he desenvolupat un híbrid de baix consum, menys pneumàtics i més tracció, apostant per la tracció “quattro” i reduint la resistència. Es pot recarregar les bateries em qualsevol voral de les carreteres, que a més reduirà la despesa de la brigada de desbrossaments a zero. S’aprofita el 50% del parc mòbil que tenim i de passada tornem a les nostres arrels, que sembla ser és el que volen.

Encara és un prototip, però els trets van més o menys per aquí. No us feu il·lusions i tingueu mals pensaments....que ja ho tinc patentat.




T'agrada conduir? Doncs ves a Alemanya que aquí res de res.

16 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

temps de vaues primes, per a alguns, és clar

sargantana ha dit...

millor no els hi donguis ideies...vols?
bona setmana!!

magazine.cat ha dit...

Heee, a més a més abono pels camps de les voreres.
Genial. :)

Anònim ha dit...

M'ha agradat això de l'eterna primavera plena de capullos... Ara, el vehicle, millorable, no? Ji ji ji.

Carme Rosanas ha dit...

Je, je, je... quin vehicle, noi! M'has fet riure, que per començar la setmana, ja va bé. Una abraçada, garbinet!

_MeiA_ ha dit...

jajaj ja ho pots ben dir que estem en una eterna primavera! hi ha capullos i cardos per tot arreu! jajaja

Amb el preu excessiu que ens fan pagar a les autopistes... ara només falta que anem trepitjant ous!

Clidice ha dit...

El més divertit és que es gastarà més, de benzina i pneumàtics, perquè tothom corre fins el radar i aleshores fan una frenada de ca l'ample. Si és que en som d'espavilats! Molt bo el prototip, no el tens en vermell?

Marta Contreras ha dit...

On es compren? Jo en vull un! ;)

El porquet ha dit...

Ui la primeravera, per no parlar de les mosques colloneres que, si ja n'hi ha tot l'any, ara es multipliquen!

òscar ha dit...

Bufffff ... molta conya, molta conya però com alguna d'aquestes privilegiades ments que han de decidir llegeixin l'apunt, ja hem begut oli.

Pakiba ha dit...

Molt bo Garbi, corre a patentarlo que si no s'adelantaran , que per aixó si que corren.

Sergi ha dit...

Home, però déu n'hi do el que consumeix això. I necessites doble espai per estacionar-lo. A mi em sembla que aquesta idea s'ha de polir una mica.

M'agrada la frase del final!

Thera ha dit...

És una primavera plena de contradiccions... I jo em pregunto i ara, amb l'estalvi de barrils, d'on treuran els diners dels impostos que deixeran de guanyar? Suposo que de les multes...
No sé on anirem a parar... Bon dia!

jomateixa ha dit...

Ep! el que porto jo ja està a punt per que li comencin a caure peces, menys mal que m'has donat la solució, oi que em vendries només la part fontal...?

El veí de dalt ha dit...

Molt bo ! Ideal pel Museu friki.
Per cert, necessito el teu email per allò del "Blogs, llibres i roses"

Catalina Cerdó ha dit...

Bon dia Garbí, no em parlis de rodes, que he hagut de canviar les rodes en perfecte estat per no ser del mateix model i marca, tot i ser de la mesura adequada... com que estam per tirar els doblers!! Em sembla que jo també em compraré un híbrid!
Una abraçadeta!