dimecres, 28 de juliol del 2010

Més petit que

Concentreu-vos i intenteu d’imaginar un senyor molt educat amb uns grans coneixements d’informàtica de Movisiestarporquesinopierdesuncliente que intenta d’explicar a un servidor la mida de les coses. Hem diu que hauria d’entendre que 3 Megas es molt superior a 320 Kb, encara que el número sigui més gran, doncs això és com un sistema mètric, hem de pujar un graó i que la única cosa que fan, es mesurar paquets de bits, per tant la meva baixada estaria dintre la normalitat igual que la pujada. Jo per la meva part, molt amablement i cridant com un boig, li vaig dir que des de feia molt de temps que sabia distingir entre un metre i un kilòmetre, que feia ús d’internet abans de que hi hagués adsl, i que m’emprenyava molt que vingui un i em digui que tot és correcte, l’altre que em digui que tenen un problema i ell per la seva part, intenti treure ferro a l’assumpte, explicant la mida de les coses i que fotés el fotut favor d’arreglar el que fos necessari. Jo com a persona amable que sóc i aprofitant la avinentesa, el vaig felicitar per el servei de telefonia mòbil que tant clarament m’havia permès d’expressar-me.

Trenta segons més tard, sms dient, la incidència nº tal ha estat posada en coneixement dels nostres tècnics, al cap de dues hores sms estem treballant en el nº incidència tal, al cap de tres hores més sms la incidència nº tal ha estat solventada, apart d’això les altres trucades per fer les verificacions amb el test de velocitat, que segons el tècnic no serveix per res. Ara va bé, quant durarà? ningú ho sap, ni ells. No ús talleu, crideu tant com us vingui de gust, qui paga mana o així hauria de ser.

17 comentaris:

Eli ha dit...

Si si, tota la raó del mon... qui paga mana!!!! Jo a vegades perdo els estreps... però!!!!
:-D

Sergi ha dit...

Per trist que sigui, és així. Si no et queixes, si no reclames i agafes un puntet violent, no tens res a fer, se't pixen a la cara. Recordo quan vivia a casa els pares, ens havien intentar colar cada bola... Però què t'esperes d'una gent que, quan canvies de companyia i se n'assabenten, et truquen per retenir-te, i ho fan amb to amenaçador i mafiós. A mi em van dir que pensés que tota la infraestructura era de Movistar, i que si sabia què feia marxant a una altra companyia... penós. Movistar i Ryanair ens tenen contents, eh?

Anònim ha dit...

Ai amic meu... "si yo te cuento"...
I això de "Barrio Sésamo" ha estat bé.

Carme Rosanas ha dit...

Sempre em fa molta gràcia com ho expliques... encara qeu la història faci enfadar, això de "molt amablement i cridant com un boig" m'ha fet riure de bon matí. El resum, doncs que ews trist que les coses siguin així i gairebé sempre són així... però mentr ens en poguem anar rient una mica, sobreviurem! Bon dia Garbí!

sànset i utnoa ha dit...

Sempre tinc per casa unes pastilles d'aquelles per aclarir la veu. Que quan cridi m'entenguin millor...

*Sànset*

Rita ha dit...

Lamentablement, la majoria de vegades haig d'acabar cridant per sortir-me'n de qualsevol reclamació. Grrrrrrrrr

Molt bona l'entrada, com a la Carme, m'has fet riure!

Eva ha dit...

Doncs que duri....
Salut!!!

Joana ha dit...

No saps pas com t'entenc!!
Pren paciència guapo.

Ada ha dit...

És que et posen dels nervis... i de vegades t'has de desfogar encara que siga amb l'operador automàtic... Són uns pesats! Que ens deixen tranquils!!
Doncs si, has de posar-te així per a que et fagen cas... Bon dia!

Clidice ha dit...

Primer els dius: "disculpi, no va amb vostè que ja sé que s'està guanyant les garrofes", agafes aire i ... comences a desbarrar de mala manera. Perquè si no és així no t'ho solucionen mai. Això si, abans tingues la precaució d'haver passat per alguns fòrums a veure si es diu res de "lo teu", perquè al damunt aleshores els pots fotre amb la tècnica ;P I jo també navegava abans d'Internet, amb Ibertext :)

Jordi ha dit...

Jo això ja ho poso en pràctica sempre. Si no fots un bon parell de crits no t'escolta i ningú, i és més, se'n riuen de tu.

Veig que el culebrot es va acabant... Si de cas, pots vendre els drets a TV3 perquè l'incloguin al culebrot del migdia o al Vent del pal!

arda ha dit...

Quina llàstima que en comptes d'anar per el mon convencent, s'hagi d'anar vencent

Que on hi hauria d'haver ni prou amb la raó dels arguments, s'hagi de treure la “mala llet” per vèncer el teu oponent.

Massa vegades la gent només actua a força de crits. I massa vegades, no tens altre remei.

Una llàstima!.

Striper ha dit...

Ara mateix estic al telefon intentat aclarir temas de telefonia mobil jo que vull parlar amb un responsable els que no potser jo insistint.

Agnès Setrill. ha dit...

Al començament de tot això, em sabia greu quan perdia la paciència i la bona educació.
Acabes acostumant-hi, sense remei.

lisebe ha dit...

Doncs a CRIDAR!!!!! si així et fan cas... Crec que les bones formes ja no serveixen.

Petonets

Anònim ha dit...

Sembla que només ens fan cas si diem les coses a crits i ens emprenyem de mala manera. Que duri!

Anònim ha dit...

Te deixat una cosa al meu blog. Un beset