Concentreu-vos i intenteu d’imaginar un senyor molt educat amb uns grans coneixements d’informàtica de Movisiestarporquesinopierdesuncliente que intenta d’explicar a un servidor la mida de les coses. Hem diu que hauria d’entendre que 3 Megas es molt superior a 320 Kb, encara que el número sigui més gran, doncs això és com un sistema mètric, hem de pujar un graó i que la única cosa que fan, es mesurar paquets de bits, per tant la meva baixada estaria dintre la normalitat igual que
Trenta segons més tard, sms dient, la incidència nº tal ha estat posada en coneixement dels nostres tècnics, al cap de dues hores sms estem treballant en el nº incidència tal, al cap de tres hores més sms la incidència nº tal ha estat solventada, apart d’això les altres trucades per fer les verificacions amb el test de velocitat, que segons el tècnic no serveix per res. Ara va bé, quant durarà? ningú ho sap, ni ells. No ús talleu, crideu tant com us vingui de gust, qui paga mana o així hauria de ser.
17 comentaris:
Si si, tota la raó del mon... qui paga mana!!!! Jo a vegades perdo els estreps... però!!!!
:-D
Per trist que sigui, és així. Si no et queixes, si no reclames i agafes un puntet violent, no tens res a fer, se't pixen a la cara. Recordo quan vivia a casa els pares, ens havien intentar colar cada bola... Però què t'esperes d'una gent que, quan canvies de companyia i se n'assabenten, et truquen per retenir-te, i ho fan amb to amenaçador i mafiós. A mi em van dir que pensés que tota la infraestructura era de Movistar, i que si sabia què feia marxant a una altra companyia... penós. Movistar i Ryanair ens tenen contents, eh?
Ai amic meu... "si yo te cuento"...
I això de "Barrio Sésamo" ha estat bé.
Sempre em fa molta gràcia com ho expliques... encara qeu la història faci enfadar, això de "molt amablement i cridant com un boig" m'ha fet riure de bon matí. El resum, doncs que ews trist que les coses siguin així i gairebé sempre són així... però mentr ens en poguem anar rient una mica, sobreviurem! Bon dia Garbí!
Sempre tinc per casa unes pastilles d'aquelles per aclarir la veu. Que quan cridi m'entenguin millor...
*Sànset*
Lamentablement, la majoria de vegades haig d'acabar cridant per sortir-me'n de qualsevol reclamació. Grrrrrrrrr
Molt bona l'entrada, com a la Carme, m'has fet riure!
Doncs que duri....
Salut!!!
No saps pas com t'entenc!!
Pren paciència guapo.
És que et posen dels nervis... i de vegades t'has de desfogar encara que siga amb l'operador automàtic... Són uns pesats! Que ens deixen tranquils!!
Doncs si, has de posar-te així per a que et fagen cas... Bon dia!
Primer els dius: "disculpi, no va amb vostè que ja sé que s'està guanyant les garrofes", agafes aire i ... comences a desbarrar de mala manera. Perquè si no és així no t'ho solucionen mai. Això si, abans tingues la precaució d'haver passat per alguns fòrums a veure si es diu res de "lo teu", perquè al damunt aleshores els pots fotre amb la tècnica ;P I jo també navegava abans d'Internet, amb Ibertext :)
Jo això ja ho poso en pràctica sempre. Si no fots un bon parell de crits no t'escolta i ningú, i és més, se'n riuen de tu.
Veig que el culebrot es va acabant... Si de cas, pots vendre els drets a TV3 perquè l'incloguin al culebrot del migdia o al Vent del pal!
Quina llàstima que en comptes d'anar per el mon convencent, s'hagi d'anar vencent
Que on hi hauria d'haver ni prou amb la raó dels arguments, s'hagi de treure la “mala llet” per vèncer el teu oponent.
Massa vegades la gent només actua a força de crits. I massa vegades, no tens altre remei.
Una llàstima!.
Ara mateix estic al telefon intentat aclarir temas de telefonia mobil jo que vull parlar amb un responsable els que no potser jo insistint.
Al començament de tot això, em sabia greu quan perdia la paciència i la bona educació.
Acabes acostumant-hi, sense remei.
Doncs a CRIDAR!!!!! si així et fan cas... Crec que les bones formes ja no serveixen.
Petonets
Sembla que només ens fan cas si diem les coses a crits i ens emprenyem de mala manera. Que duri!
Te deixat una cosa al meu blog. Un beset
Publica un comentari a l'entrada