divendres, 23 de juliol del 2010

Amb un esclop i una espardenya

Parlo amb la macro companyia Movistar, que al meu entendre hauria de ser Movinoestar perquè no els trobes mai de la vida. Quant puc contactar amb ells els hi faig saber que la velocitat de pujada de la meva adsl no va i és impossible de pujar res a la xarxa. La persona que hi ha a l’altre costat del xat, em convida a fer un test a la seva pàgina web, de la qual surt que la meva pujada es de 5 kb per segon, una mica inferior als 320 kb que tenim contractat, però això si, la pantalla diu velocitat correcta, se’n haurien de donar vergonya. Com que no ho solucionem, fan venir un tècnic a casa, que necessita el manual d’instruccions per obrir la tapa del seu portàtil, desprès d’indicar-li que faci els tests de velocitat i veure ell mateix amb els seus propis ulls, que no dóna, va a un programa seu, per fer els seus tests i em diu que està tot correcta. Jo que se llegir la pantalla d’un ordinador, li pregunto per els paràmetres que li donen i quin serien els normals, ara després de 48 hores, encara espero la resposta i només m’he quedat amb la seva cara de no entendre-hi res de res . Aleshores truca a la central per preguntar a la noia que com està (la línea), ell molt amablement posa l’altaveu de la seva blakberry perquè jo escolti una veu femenina que diu: tot està correcta. El noi molt content m’explica que tot està perfecte i que allà no hi ha més feina que fer l’albarà per cobrar-me el desplaçament. Aquí ja vaig haver de començar a caminar amb les cames obertes per que aquell parell de coses que pengen del entrecuix estaven a rebentar. No em va sortir dels pebrots de firmar-li l’albarà, li vaig dir el que pensava d’ell i de tota la seva companyia, mentre el convidava a abandonar el meu domicili com més aviat millor i que la propera vegada que passés per allà trobaria el router al mig del carrer. Suposo que alguna cosa és va moure, doncs a la tarda ja em varen trucar tres vegades de Movisiestar que intentarien de solucionar el problema. A l’endemà mateix, tres trucades més perquè comprovés si el problema s’havia resolt, doncs curiosament havien trobat un problema amb les IP fixes a la zona de Girona.
Per que sempre hem d’acabar cridant com animals perquè se’ns faci cas? i amb els calés que guanyen no posen operaris d’aquells que sàpiguen que lo de trucar amb una sabata, era una sèrie de televisió de fa molts anys.
Com que no m’agrada allargar-me gaire, deixo per un altre dia l’explicació d’un senyor de Movi per fer-me saber que no és el mateix 3Mb que 320kb. Recordeu la imatge de Saturn devorant?......doncs això.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Ets genial, Garbí; "la alegría de la huerta"! M'has fet somriure de bon matí. Fas que d'un problema només veiem la part divertida, allò que penja te'ls va tocar?
Bon dia i gràcies ;)

Sergi ha dit...

És curiós que en tots aquests serveis passa el mateix, sempre està tot bé, mai hi ha cap problema. I si cola, cola, tu! Que de clients tonos n'hi ha un munt. Ara, quan se'n troben un que alça la veu i els diu les coses pel seu nom, llavors tot és córrer i demanar disculpes. I mira que els de Movistar hi tindrien fàcil. Des que eren Telefònica, tenien el 100% dels contractes. Penso que, encara que fossin més cars, si el servei tècnic funcionés i el tracte amb els clients fos correcte, molta gent els hauria estat fidels. Però com que són uns mafiosos, almenys marxar a un lloc on es pagui menys.

Striper ha dit...

Movisttar, Vodafone, totes tocan alo que ens penja entre les cames.

RaT ha dit...

Trobo que vas solucionar molt bé la impotència que suposa que et diguin "todo va bién". M'ho apunto perquè segur que hi haurà un dia en que ho necessitaré. I si no, et demanaré ajuda!!

Bon cap de setmana, guapu!!!

sànset i utnoa ha dit...

Tarifa= Elevada
Servei= mínim
Prestacions= Mínimes

PLUSVÀLUA

I el fotut de tot això és que ells, si no els crides, no entenen. Necessitaran Sonotone?

Ara, això a cada casa. Mira, l’any passat, al renovar l’assegurança del vehicle que tinc a DIRECT SEGUROS vaig veure que no m’havien aplicat cap descompte ni cap bonificació perquè mai he tingut cap problema. Els vaig trucar i em van dir que tot era correcte, que no m’havien aplicat cap bonificació perquè els havien pujat el “nosequé del nosequantos”. Li vaig comentar a la telefonista que em donessin de baixa de la companyia perquè no n’estava d’acord amb la seva forma de fer. Et pots creure que, ella mateixa (una telefonista, és a dir, que no és ningú que decideixi absolutament res), em va fer una rebaixa de 100 euros? una rebaixa d’un 25% del que pago! què vol dir això? vol dir que aquestes empreses tenen unes directrius bàsiques: enganyar i exprimir tot el que els sigui possible. Si no es queixa ningú guanyem molts diners, i si algú ens diu alguna cosa i no el podem convèncer que tot està bé, li fem una contraoferta.

Conclusió: sempre, en tot el que contractem i quan ens toqui pagar, a cridar!

Depriment, però és així, si no, te la foten!


*Sànset*

Jordi ha dit...

Tu preguntes: Per que sempre hem d’acabar cridant com animals perquè se’ns faci cas?

Jo responc: perquè és l'única manera que ens fan cas!

El senyor Bachs, avançat de la seva època, parlava amb els concursants per telèfon fent servir flotadors, sabates, espetecs, i tot el que trobés per allà...

Anònim ha dit...

A la meua feina varem cridar una vegada i ENS VOLIEN FER UN BUCLE que vol dir que ells contacten amb tu i si no hi ha senyal et donen de baisa perque no te donen jajajaj es a dir no et solucionen res simplement si no et donen el servei pos buscat un altre. jajaja Timofonica. Besets

Anònim ha dit...

A la meua feina varem cridar una vegada i ENS VOLIEN FER UN BUCLE que vol dir que ells contacten amb tu i si no hi ha senyal et donen de baisa perque no te donen jajajaj es a dir no et solucionen res simplement si no et donen el servei pos buscat un altre. jajaja Timofonica. Besets

Anònim ha dit...

Així va tot! Déu n'hi do! Un problema a TOT Girona?! És a dir, segur que molta gent està patint el mateix problema que tu. Aquests de Movinoestar se'ls hauria de demandar per incompliment de contracte, però massivament. Potser així deixarien de prendre'ns el pèl.

lisebe ha dit...

Doncs jo també tinc ADSL amb Movistar i també vaig trucar per el nmateix es van conectar i no sé que van fer i em an dir que era correcte el cas es que jo treballo amb l'ordinador i vaig tenir dos dies quasi perduts per problemes amb el ADSL . Es el mateix que canviis de companyia totes son iguals et ofereixen de tot i després resulta que no tens res.

Així va aquest mon !!

Bon cap de setmana amic meu

Eva ha dit...

Això de les companyies no hi ha qui ho entengui...

zel ha dit...

Però de veritat us heu cregut que algú controla l'èter? És la llei de Murphy, si va bé és de puta casualitat!

sargantana ha dit...

aixis es gracies a tu que ja puc tornar a entrar???
jajaj...molt be!!
i que no em faras albara?? ostres tu....
aixo es de p.mare!!!

petonets!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

És lamentable però totes les companyies de telefonia i internet funcionen igual. Sempre cobren, mai no ofereixen el servei que prometen. Quina ràbia...