Sé molt bé que son criticables per moltes coses, però avui no els criticaré doncs m’he trobat que al comprar un bitllets, després de esquivar totes les seves trampes econòmiques per tal de fer-ho un xic més car i gairebé poder triar el color de la roba interior de les hostesses i arribant al final a l’hora de pagar que sense saber com et cobren les despeses de la Visa, quedant només una única opció que almenys a mi no em va funcionar, vaig arribar a poder pagar amb la mala sort que per un error de la web o d’ells o ves a saber perquè no vaig poder comprar, ja ho provaré més tard.
Més tard torno a fer tota la caminada per la seva web i al final, bingo, he comprat els bitllets. Tot molt bé fins que rebo un correu electrònic, sempre tot en anglès, dient-me que es possible que hagi comprat i pagat dues vegades els bitllets per el mateix dia i hora, el seu ordinador, molt puta per cert, detecta que no tinc cap clon encara.
La solució ha passat per una trucadeta a Irlanda, doncs es la única manera de fer-ho, i molt amablement m’han cancel·lat una de les reserves i al vespre ja vaig veure com un correu m’anunciava que en set dies tindré retornats els diners a la meva compte. O sigui que en aquest tema un 10 per la companyia i reconèixer que a pesar de tot continuen com els més barats.
Tot plegat m’ha fet recordar que per una devolució d’un impost equivocat en el consell comarcal del nostre estimat país, varen tardar set mesos.
25 comentaris:
Home, doncs molt bé, no?
A mi també em passa això, quan acabo de fer la reserva i t'han de confirmar, es produeix un error a la web i ja no saps si t'ha cobrat o no.
Jo el que faig és mirar al cap d'una horeta el mail, i si no m'han enviat res vol dir que no he pagat. Normalment funciona.
I sí, continuen sent els més barats tot i fer-te pagar gairebé per entrar a la web i tot...
(i ara xafardejant: es pot saber el destí??? jeje)
vaja! alguna cosa que funciona! ja és un què. Que trist haver d'aplaudir UNA cosa, quan tot hauria de ser com cal. No d'aquesta, sinó de totes les empreses.
jajaj i tant a mí per retornar-me el pagament de més que m'havian carregat els de telefonica vaig trigar quasi un any! així que molt bé per la companyia irlandesa.
Jo, dissortadament, vaig haver d’agafar quatre ryanairs en una setmana. Cap problema a l’hora de comprar els bitllets i pagar-los. Ara, des de aquells quatre “curiosos” vols que vaig poder “gaudir” no em fa ni la més mínima gràcia alçar-me a dos pams de terra...
*Sànset*
Tot i la diligència demostrada, no sé jo si atorgar la gestió de cobraments del Consell Comarcal a Ryanair :) seria una bona idea.
Millor que t'ho tornin sense cap problema. Jo, tot i que els critico sempre... és amb l'única companyia que viatjo.
Els altres encara tenen més defectes que ells.
Quan vam comprar els bitllets per anar a Sevilla, no ens els van cobrar fins un mes despres del viatges. Estavem ben contents, pensant que per un cop algú s'equivocaba a favor nostre... però no, al final ens ho van cobrar.
Bon viatge!
Ostres, jo m'hi vaig trobar ara fa un parell d'anys, amb no sé quina companyia (aquesta memòria....!), per triplicat i en dos dies diferents. I, igual que tu, amb una trucada m'ho van solucionar i en pocs dies em van retornar els calers.
Noi, amb això puc comprobar que no va ser casualitat; la secció de retorn per errors informatics es veu que funciona!
Una cosa o altre.
Que tinguis un bon dia i un bon vol!
De Ryanair el que impressiona són les seves contundents campanyes publicitàries. Encara sort que de seguida et retornen els diners. I, com diu la Clidice, sí que és triat, alegrar-nos perquè funcioni una cosa!
Està bé ; al menys t'han tornat els diners.
Avui palava amb la poprietaria de un petit negoci de disfrreses i roba per teatre i de entrada el ajuntament paga a 100 dias!!
Doncs ja n'has tingut sort. Perquè n'hi ha d'algunes companyies que, si només per comprar el bitllet sembla que facis una gincama, imagina't per tornar-te els diners...
No m'ho crec. Ho sento, però no confio en aquest bon servei. Ja vaig sospitar quan a mi em va passar el mateix just en el moment de comprar, però no em van cobrar. Em temia el pitjor, però no em van cobrar. Però he vist altres casos. Curiosament la puta pàgina de Ryanair sempre es penja a l'hora d'afluixar la mosca. Curiosament. Doncs jo dic 'i un rave!'. Tenen un morro que se'l trepitgen. Si no truques a Irlanda, gastant-te una pasta, probablement, et cobren les dues reserves, i tan feliços. És clar, no avisar-te seria il·legal. Però segur que molta gent, si ha de trucar a l'estranger, no truca. I les reclamacions no deuen servir per res, ja que segur que diuen que ells et van avisar. Són uns estafadors. O és que la trucada no t'ha fet pujar una miqueta més el preu del vol?
I la trucada a Irlanda que t'ha costat?
set dies i et retornen els diners? sense traves? doncs trobo que encara van força ràpids!
tot i així, que tinguis un molt bon viatge!
M'alegro que s'hagi solucionat ràpid!
Ja ens explicaràs quin viatge esteu planejant... eh?
M'alegro que s'hagi solucionat ràpid!
Ja ens explicaràs quin viatge esteu planejant... eh?
Ufff si son 7 dies, perfecte!
Per cert, has d'anat amb molt de compte amb les webs de vols, sense saber com el que em valia 240 al final son 342!... en fí..
Un aplaudiments dons, perquè Ryanair últimament o sempre, apreta que quasi ofega i el tracte què vols que et digui ...
A veure si cobres!
De tant en tant, hi ha alguna cosa que funciona!
Hola :)
Merci per la teva visita al meu blog. Amb el teu permís jo també em llegiré el teu relat...
I sort amb el retorn de diners :P
Quan passen aquestes coses i veiem que de tan en tan algú treballa bé i és eficaç anima. Llàstima que últimament no s'estili massa per aquí...
Ja va bé que de tant en quant les coses funcionin bé i ràpid!!
Jo aixo ho faig tots els dies a la feina en 24h jajja no cantes victoria fins que vejes eisos dines dins de 7 dies besets
Jo aixo ho faig tots els dies a la feina en 24h jajja no cantes victoria fins que vejes eisos dines dins de 7 dies besets
Publica un comentari a l'entrada