Potser sempre tenim la mania
de criticar-ho tot, però crec que ens hauríem d’esforçar una mica en expressar-nos
quan les coses van bé.
He tingut una experiència, que
en un principi ha estat negativa, però la solució ha estat tant positiva que
senzillament he quedat meravellat. Hi ha coses que encara es fan bé.
El problema va ser que el
demanar un aparell a la multinacional hi va haver un error al fer la comanda
per un tall de connexió a la xarxa. El cas és que en compte de rebre un aparell
en vaig rebre dos i amb dues factures, es clar.
Tremolava jo, només de pensar
amb la devolució d’un d’ells, però ho tenen tant ben muntat que amb cinc minuts
tens el tema enllestit, imprimint el que t’envien per correu i seguint les
instruccions adjuntes tot resulta molt fàcil. Apart d’això l’eficàcia en que
treballen fa que en quaranta vuit hores hagi tingut altre vegada els diners al
meu compte.
Sembla mentida que les
empreses de telefonia o altres serveis no copiïn el model, que de rebot
guanyarien molts adeptes, potser van tant sobrats que no els falta, però és una
llàstima.
Està demostrat que fer les coses bé no és tant difícil, el que si és realment difícil és voler fer-ho.
Està demostrat que fer les coses bé no és tant difícil, el que si és realment difícil és voler fer-ho.
16 comentaris:
Doncs va bé de saber-ho, perquè sovint passen errors en fer una comanda... per culpa de la connexió o de l'ordinador o fins i tot d'un error nostre.
Me n'alegro que encara hi hagi alguna cosa que funcioni bé...
Creu-me, em sembla que a Amazon no li van precisament malament les coses. Vull dir que no cal que cuidin el client d'aquesta manera, perquè de pasta no els en falta. Però la qüestió és la que dius tu: voler-ho fer. Tenint un bon servei de resolució de problemes es guanyen moltes coses. La primera és que el client, desconfiat i escarmentat de mena, queda gratament sorprès. I algú gratament sorprès desenvolupa una confiança cal aquells que li han solucionat un problema aparentment difícil, per tant, la propera vegada no tindrà cap dubte a l'hora de triar proveïdor. Però no acaba aquí la cosa. Aquest client gratament sorprès i agraït no s'ho queda per ell, ho comenta als seus companys de feina durant l'esmorzar, o ho publica al seu blog, de manera que la gent que rep aquesta informació la conserva, ho prova, i veu que, tant la resolució de problemes com el servei en si són excel·lents. Han augmentat la seva cartera de clients contents.
Oi que no sembla tan difícil? Doncs per algunes companyies sí que ho és, cosa que els suposa queixes, mala premsa, i els fa perdre clients. Que cada companyia triï el seu model.
Els d'Amazon ja me'ls conec. No he tingut mai cap problema amb ells per lloar-ne la seva eficàcia, però sí que puc dir que compleixen els terminis d'entrega a la perfecció.
Tant de bo prenguin nota d'altres!
A qui ni tan sols intenta fer les coses bé se li veu la mala intenció.
benaurats els que s'esforcen a fer-ho bé. D'ells és el futur.
O no.
Fita
Cada cop que hi he comprat alguna cosa també han anat super ràpid, fins i tot més del que m'havien dit. I si he demanat algun llibre abans que sortís a mercat, m'ha arribat el mateix matí que el tenien a les llibreries.
Tal com tu dius es tracta de voler-ho fer. Qüestió d'actitud, i la resta ve rodada.
Una bona experiència , també es pot lloar !!
Felicitats ; )
Sempre es agradable veure que les coses no son tan difícils com altres ens volem fer creure.
Estic contenta que tot es resolgués bé. Sembla que ara ens sorprenem quan les coses van com toca, quan la sorpresa hauria de ser quan no hi van.
I el meu avi, que era molt savi, deia que porta la mateixa feina fer-ho bé que malament, per això mai entenc la manca de professionalitat. Quan el client està content no només guanyes al client, sinó que tens la publicitat de l'empresa gratis.
Aferradetes ☺
No he comprat mai ,pero veig que funciona,es bo saber-ho.
Aixó es la millor propaganda.
Potser sóc mal pensada, però no deus pas tenir accions d'aquesta empresa? he, he...Sort n'hi ha que encara es troben professionals...
Jo vaig tenir un problema amb l'antivirus ( Avast), van intentar arreglar-m'ho ( infeliç de mi vaig pagar 90 euros)i quan van acabar, el meu ordinador tenia un atac d'esquizofrènia virtual. El vaig haver de portar a un tècnic, per solucionar el problema i és clar una altra vegada bitllo, bitllo( més barat)...He fet no sé quantes reclamacions i no hi ha hagut manera que em tornessin els diners...Ho explico perquè no hi ensopegui cap més anima càndida com jo...
No hi he comprat mai però, vés a saber on, vaig enganxar una mena de virus informàtic i cada vegada que obro el navegador també se m'obre la pàgina d'Amazon. Me n'alegro que amb d'altres coses siguin seriosos.
No hi he comprat mai però, vés a saber on, vaig enganxar una mena de virus informàtic i cada vegada que obro el navegador també se m'obre la pàgina d'Amazon. Me n'alegro que amb d'altres coses siguin seriosos.
Estic contenta que tot és resolgues tan bé i tan ràpid. Però el que és trist és que això sigui un fet excepcional, quan hauria ser la normal general del funcionament de les empreses.
A veure si en prenen model!
totalment d'acord amb tu! en el pais de la queixa, hem d'aprendre a lloar al que si va be. A ningú li fa mal que li diguin que treballa be.
Això dóna gust! Ojalà passés més sovint!
Publica un comentari a l'entrada