dimecres, 26 de març del 2014

Badoc

Sis mesos de tirar currículums i fins avui que no tenia ni una entrevista de feina, tal com està la cosa no surt res.
Ven vestit i amb el cabell arreglat pujo al bus en direcció a la cita, vaig amb el temps just i no voldria fer tard. Sense voler em distrec amb una mossa que m’està apuntant amb unes natges molt ben posades. Quan ja quasi la tinc ben repassada, es dóna la volta per donar-me més feina. Faig una ullada ràpid però no en faig prou, hi ha zones que els ulls m’hi queden clavats i un cop s’han mogut, sense entendre-ho massa, tornen al mateix lloc. 
Quan m’ha clavat la mirada per segona vegada, he decidit alçar la vista per dissimular una mica, ha estat llavors quan m’he adonat que m’havia passat set parades. Ja no arribo a temps, i ara què? 


16 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ai, ai,ai... Que no es pot estar per tot a la vegada...

jpmerch ha dit...

Res home, això és un cas de força major perfectament comprensible.

Lluna ha dit...

Segur que si l'entrevistador és xic se'n fa càrrec!!! Jo ho provaria...
;)

Sílvia ha dit...

És un motiu de força major, badar també està bé. Ja trobarà una altra oportunitat de feina, ja no ve d'aquí!

Sergi ha dit...

Ja que la feina no l'aconseguirà, almenys que intenti rematar la feina amb la noia del bus...

Salvador Macip ha dit...

No tot s'acaba amb tenir una feina, oi? ;)

Glo.Bos.blog ha dit...

Doncs que aprofiti les vistes del viatge, ara ja tant se val.

sa lluna ha dit...

Ara ja no té pressa ... per la feina, vull dir; que es prengui el dia i gaudeixi de tot ... tot el que li deixin. ;)

Aferradetes i bon dia!! :)

xavier pujol ha dit...

Crec que el badoc ha d'anar igualment a l'entrevista. Potser la senyora que li ha entretingut el viatge també s'ha passta 7 parades i és la cap de personal.
La feina és pels que més s'hi fixen.

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

A continuar viatge fins la parada de la mossa, ja que a la feina no arriba.. poder aconsegueix un altre cosa :)

kira permanyer ha dit...

Sort que no era l'entrevistadora no? ains aquests ulls...

M. Roser ha dit...

Mecatxis, no pot ser que les distraccions et facin perdre la feina...Perquè la badada tampoc ha passat a més, o sigui que t'has quedat sense cita(de treball) i sense mossa...
Bona vespre, Joan.

Relatus ha dit...

Doncs aprofita que vas ben vestit i ben pentinat per distreure't amb la noia del bus

Elfreelang ha dit...

ai noi no pots estar en tot al mateix temps!!!

jomateixa ha dit...

massa distraccions...

rits ha dit...

Estic amb els que diuen que com a mínim ho intenti amb la noia, total, per la feina ja ho té ben magre.