dissabte, 26 de maig del 2012

Queda poc.....i val la pena.


Només a Girona i fins el 30 de Juny,  de moment que és sàpiga no n’hi haurà més en terres catalanes. Una mostra que els amants de la bona fotografia, una mostra colpidora i de vegades també amable, mostrada amb formats grans que donen vida a les imatges.
Es tracte de la mostra del fotògraf   Steve McCurry , que curiosament aporta  69 fotos fetes arreu del món, d’una extraordinària  bellesa i m’atreviria a dir que amb missatge inclòs.
Podeu informar-vos aquí  per saber on i quan podeu veure-ho. Per els qui no poden també hi ha molt a la seva web......però no és el mateix.
Em fareu cas? 

No em direu que no té missatge..............

14 comentaris:

Pep ha dit...

Veig que al final hi has anat.
Crec que és una bona exposició i les fotos són colpidores algunes i altres precioses.
Bona nit. Garbí.

Sergi ha dit...

Les fotos de la web són molt xules, suposo que és amb el que m'hauré de conformar, però gràcies per la recomanació, a veure si s'escau una escapada.

Anònim ha dit...

La foto m'agrada; n'hi ha que es posa a llegir a l'ombra d'un pi, n'hi ha que es posen a la d'un elefant... Molt "actual"!

Joana ha dit...

Em conformo amb la web, més que rés perquè no hi puc anar...
Unes imatges magnifiques.

Elfreelang ha dit...

Gràcies hi aniré virtualment gràcies a tu...bon diumenge!

Alba ha dit...

No és el primer cop que sento parlar d'aquesta exposició!
Oi tant que et faré cas, almenys de manera virtual! Gràcies Garbí!!!

rits ha dit...

Fotos molt punyents. M'he mirat la web i m'he trobat amb una d'un nen amb una pistola. M'ha deixat ...buf....

Disfruta molt de l'expo!

Ssshhh ha dit...

Com he llegit per aquí fotos precioses i colpidores, em queda un pel lluny, per anar-hi, però em miro la web.

Que tingueu bona setmana!!

sa lluna ha dit...

Preciosa aquesta foto
i amb un missatge molt clar.
Ara faré una volta per la web,
més a prop no puc ser-hi.

Bessets.

zel ha dit...

Jollons, i tant missatge!

Merci per l'avís!

khalina ha dit...

doncs quasi s'acaba, vaja

jomateixa ha dit...

Les fotografies són una cosa que no em canso mai de mirar, encara que em cau una mica lluny hi faré una ullada a la web.
gràcies.

Pakiba ha dit...

Gràcies per la recomació Joan, espero estari bé per poguer anar avant que acabi.
La foto que posas molt sugeren!!

una abraçada.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Ostres! Hi vull anar!!!
Gràcies per avisar!!