dilluns, 21 de maig del 2012

Fem un Lets Bonus?


Aquesta es la pregunta que sovint ens podríem fer per sortir, econòmicament viable, de la rutina que de vegades se’ns pot instaurar per manca d’idees.
Aquest cap de setmana passat ho hem fet i amb resultat més que gratificant, amb una oferta que hi havia de trenta nou euros per persona en la qual ens proposaven una nit d’hotel amb detall de benvinguda, sopar, esmorzar, visita degustació a fàbrica de carquinyolis i visita  degustació a una cava de vins. Tot plegat a la població de L’Espluga de Francolí, una vila que apart d’això ens ofereix moltes altres activitats per tots els gusts i edats.
Apart dels museus de la vila, cal destacar la visita a la cova, una de les més llargues del món  en conglomerats i que s’han treballat molt  la seva escenificació.
Als voltants....Poblet, Prades, Montblanc.....amb un munt de coses per fer, sense sortir del pressupost.
Voler és poder i si ens ho posen tant a mà.....encara més. Apart de conèixer i donar vida a la nostre indústria que un cop t’expliquen a tots els països que exporten, veus que moltes coses les sabem fer bé, molt bé.

20 comentaris:

Sergi ha dit...

Parles tan bé de les coses que fas que sembla que et passin comissió. Pinta bé, ja he estat per aquelles terres algun cop, i com a escapada de cap de setmana és una bona proposta. La nostra terra té de tot i molt bo, i també té coses molt dolentes, però ens quedarem amb les meravelles del territori i de les persones que l'habiten, només cal descobrir-les.

Gerònima ha dit...

Llegint com ho expliques...
Fem un Lets Bonus ja!!!

:)

Alba ha dit...

si, si... jo també m'hi apunto!!! ja començo a pensar com en XeXu, vols dir que no t'emportes cap comissió?? M'encanta Montblanc!!!

rits ha dit...

ostres, em recordes que tinc un letsbonus pendent de fer servir (una depilació.. ehem,....). Està molt bé la pàgina web. De fet, darrerament he anat al teatre força sovint gràcies en part al letsbonus. Funciona!

D'estada no ho he fet servir pas. Això si, molt bona terra. Desconeguda i molt bonica!!! celebro que hagi anat molt bé el cap de setmana!!!

Carme Rosanas ha dit...

Està molt bé això dels Lets Bonus, no ho havia sentit a dir mai! Però ho hauré de buscar!

Ssshhh ha dit...

Jo tb n'he fet algun de Lets Bonus, i la veritat es que hi ha alguna cosa que està força bé.
Doncs apa Lets Bonus per tot el que vulgui.

Salut!!

sa lluna ha dit...

Tot un luxe a molt bon preu, si senyor!

Anònim ha dit...

Mite'l! com s'ho munta de bé!

Laura T. Marcel ha dit...

Jo sóc força consumidora de Letsbonus i està força bé. Has de triar i remenar i sobretot estar atent a les dates que alguna sorpresa desagradable he tingut també, però mea culpa.
Tinc pendent de conèixer aquest indret jo i això que sé que val la pena, però a vegades costra trobar que totes les coordenades es posin on toca.

Anna ha dit...

Jo he passat de no confiar-hi massa a comprar dos vals en pocs dies. És una bona idea i així pots fer coses noves.

Ariadna ha dit...

Conec això del Lets bonus (i d'altres que n'hi ha). Trobo que és un bon sistema per, puntualment, provar de fer una sortida, o com vaig fer jo comprar un bonus per fer allò dels peixets als peus.
Tu també vas gaudir d'un bon cap de setmana, oi?

jomateixa ha dit...

Com no ho tinc massa lluny, ja hi he fet algunes passejades per allí, però em sembla una oferta molt bona.
De vegades anem lluny a veure mil coses i no hem vist les de casa nostra.

Yáiza ha dit...

Homeee!! Si es tracta de menjar carquinyolis, s'ha d'anar a Sant Quintí de Mediona, al Penedès!!! (perdoneu, però havia de defensar els carquinyolis del poble dels avis!).

El que està clar és que amb aquest blog ens dónes una bona lliçó: qui no surt de casa és perquè (dins d'uns límits) no vol. Hi ha moltes coses a fer, a propet i per preus raonables. Tinc ganes de tornar i començar a aprofitar-les totes! (que a París tot és massa car!)

Sílvia ha dit...

Compro!

Clidice ha dit...

Un bon lloc per fer un lets bonus! :)

Isabel R. ha dit...

Jo també he utilitzat els lests bonus mes d'un cop, es una manera de fer alguna escapadeta de cap de setmana.Una molt bona iniciativa.

Pep ha dit...

Consells d'aquests van bé per arribar a final de mes.
Aviat només podrem sortir de casa si anem a peu o en bicicleta.
Gràcies, garbí pels bons consells.

khalina ha dit...

perfecte!

Marta Contreras ha dit...

Lo millor de l'Espluga és que està molt a la vora de Montblanc :)

El porquet ha dit...

I és que lo sud també existeix! La zona de l'Espluga i rodalies bé val una visita com la que heu fet, i si a sobre heu aconseguit fer-ho amb alguna bona oferta... no ens podem queixar pas, no?